trečiadienis, balandžio 26, 2006

ar geras pirmadienis ka nors lemia?

na vat... aš atrodo visai niekam tinkama :) jau užsoknisau... ir dar kompo adapteris ragus man rodo :/ mane gali paguosti tik SP serija, kuri tikiuosi ne tik spes atsisiusti, bet ir Vajus nenuses kol as jos nepasiziuresiu :) baisu.
Pavasaris ajučiasi kaip ka aš žinau kas. Vakar teko dirbti bare. Aš įtariau, kad mane priėmė tik šiaip sau, nes kaip neturinčiai praktikos tai labai pretenzingas baras. Ir net turinčiam praktiką žmogui nebutų paprasta per vieną dieną įsidėmėti jų gėrimo ir maisto repertuarą, kur kas sudėta ir kaip jie sugrupuoti kasos aparate. :) plius dar apratnavimas prie staliukų, jie klientas to pageidauja. Ir kas man labiausiai nepatinka - įkyrus lindimas 'į veidą' klausinejant ar jie endžiojinasi valgydami čipsus ir pan. Šiaip turėčiau menedžiariams keletą rimtų pastabų, ir jei man bus suteikta dar galimybė apsilankyti tame bare (po darbo man pasakė, kad paskambins ir pasakys, kada man vėl ateiti, nors aš nežinau, ar tai ką nors iš tikro reiškia), išdėstysiu savo mintis manageriams jų. Didelis minusas - ten labai netausoja žmonių. Iš prieš du menesius priimtų 23 žmonių likę tik 7. Nieko gero nesako tai apie jų požiūrį į darbuotojus.
Pliusas (sąlyginai), pirmasis baro lankytojas, pagyvenęs architektas, man prikalbėjo komplimentų, kuo mano 'mokytoja' lietuvė, buvo labai nepatenkinta. Aš aišku neapsidžiaugiau sužinojus, kad turėsiu lietuvaitę kolegę, nes patirtis sako - nieko gero. Na ji nebuvo blogiausias variantas, bet negaliu pasakyti, kad padarė viską, ką turėtų, suteikiant įnformaciją naujam žmogui, nesvarbu, kad dar ir tautietei. dzin.... Turėjau neblogą pamoką, nors labai bijojau žmonių. Keistai jiems turėjo atrodyti, kai ji liepia man įmušti saskaitą į kasą, o aš klaidžioju ir neprisimenu kas kur. Labai atlaidžiais veidais jie kantriai stovėjo kitoje baro pusėje. :) Beje, su kitais darbuotojais, kurių didžioji dauguma - lenkai, bendravosi kur kas maloniau, tad aš nusprendžiau mesti nemeilę lenkams ir toliau nemylėti tautiečių.
Ai dar vakar smagums.... :) vienas vaikinas mirce pajuokavo tokiai merginai, kad jų bendras pažystamas žuvo autoavarijoje. Ji man pasakė tai labai nuliūdusi, sako - negaliu nepatikėti, tokiais dalykais nejuokaujama. JUOKAUJAMA. Veliau ta mergina susiskambino su žuvusiu avarijoje. Pasirodo, jis rimtai pakliuvo į avariją, tik išliko gyvas - susilaužė porą šonkaulių. Džiaugiuosi, kad nesusitrenkė galvos, nes ir taip trenktas. O vat juokautojui tai pažadėjau amžiną baną. Kad pasimokytų juokauti...

Komentarų nėra: