ketvirtadienis, balandžio 20, 2006

kaip as pradėjau nemylėti lenku :///


va as vėl atsivilkau i bloga... šiandien vaidinsiu labai pikta nors iš tikro mane juokas ima ir juokais skelbiu kara lenkams :))
pasakoju:
Ryte važiavau dėl darbo - man kaimynas davė vienos agentūros nuoroda, bet jis nežinojo tikslaus adreso tai man schema nupaišė ir ten dirbančio lenko telefa davė. Nagy atvažiuoju, o toje vietoje tik viena firma su lenkiškais užrašais ir vadinasi ji - Charlies angels. Užėjau apsiklausi - sėdi dviese. Lenkiškos išvaizdos vyrukas ir britiška moterytė. Lenkiškos išvaizdos vyrukas kalba telefonu labai beveik be akcento, o aš moterytės pasiklausiau ar nematė čia pasislėpusios įdarbinimo agentūros. Ta sako - neikada negirdėjau tokios. Tada ji pripuolė prie lenkiškos išvaizdos vyruko ir jis taip pat pasakė labai nelenkišku akcentu kad nieko nežino apie tokią. Tada aš apžiūrėjau visas įstaigas aplinkui ir nieko įdomaus neradusi paskambinau tuo tele. kuri turėjau....
Atsiliepė labai nelenkiškas akcentas. sakau: nerandu jusu agencijos - hielpmy!!. sako musu adresas manor road 14B. :/ Tai ta pati skyle, kuri daro lenkams insurensus ir banko saskaitas, kurioje aš buvau ir kuri nieko nežino apie įdarbinimo agentūra.
Nusprendžiau kad pofik ir nuėjau. Nes pasirodė kad neverta vargti su tipais kurie patys nežino ką daro. eidama pamačiau East Europen parduotuvike. Va, pagalvojau, reikia rusišką gazieta nusipirkti.
Užeinu - lenkė pardavėja sėdi ant laikrasčių, geria kavą ire kalba su lietuviškos išvaizdos diedu. Aš lenkiškai bavaik suprantu, bet pasakyti moku tik keiksmažodį ir sakralinę frazę: Pšistko fpožiontku, unitazik kolioriovy. :))) nusprendžiau geriau kreiptis į ją angliškai ir atsiprašius pasakiau kad norėčiau rusiškų laikraščių pažiūrėti. Na ir ka manai? Taip ji atsistojo. baisiai susiraukė. Pasakė lenkiškai: visai išpindėjo... nori rusiško laikraščio o kalba angliškai. ka, rusiškai negali pasakyt.
Pasukiojau pirštą ties smilkiniu ir apsisukus išėjau. Pakleiui nusipirkau anglišką laikraštį.
jei prie šis dienos lenkų, priskaičiuoti dar tą lenkę, kuri agencijoje man makaronus kabino ir žadėjo darbą, paskui darbas pasirodė Liverpoolyje ir už jį rejkėjo mokėti į0 svarų, pasiimti sutartį ir daiktus ir važiuoti į interviu :))) na jeika - gryžti atgal :)
dabar negalite manes teisti už tai akd nemyliu lenku. beto jei sako kad Čiurlionis ir Mickevičius - lenkai o Vilnius - jų miestas :/
biškį pakursčiau nesantaiką iš keršto
:/

Komentarų nėra: