pirmadienis, balandžio 17, 2006

Tell me why I don't like mondays........

Va pirmadienis :)
1. laptope po ctrl klavišu radau kiaušinio lukšta :/ (iš tikro man tai labai juokinga ir nesisivaizduoju kaip jis ten......).
2. man liudna dar net neišgėrus kavos (pasiteisinimas - pirmadienis blin :/)
3. iš pat ryto mano internetinis buves jaunikis reperis neduoda man ramybės.... ko gero galima tikėtis iš gyvenimo kai savaitė prasideda lukštais po klavišais ir reperiais jaunikiais?
vakare......
4. turėčiau pasakyti kad pritrukau 10 svaru. Todėl kad esu isitikinus kad gerai pamenu ta pinigu suma, kuri muvo padėta ant stalo. Pernelyg pasitikiu kaimynais, nežiūrint to , kad vakar neradau 15 svaru ir pagalvojau, kad pamečiau?
5. ryte pažiūrėjau pačią durniausia komedija kokią tik galėjau įsivaizduoti.... jei kas siūlys jums pasidžiaugti Big Mummys house 2 - nukillinkite ji be jokio gailesčio. Tokios nesamonės man dar neteko matyti.
6. kokius pliusus galima pamatyti tokiame klaikiame pirmadienyje, kuris turėtu diktuoti ateinančios savaitės įvykius?
pats geriausias dalykas, tai citata - nuostabaus rašytojo Kurto Voneguto...
"Dieve (kažkodėl buvau įsitikinus kad jis bedievis. mano pastaba), duok man kantrybės, neprieštarauti tam, ko negaliu pakeisti; drąsos - kad galėčiau pakeisti tai, ką galiu ir išminties, kad atskirčiau vieną nuo kito."
7. nežiūrint visko pavaišinau kaimynus vynu, turbut turiu kriksčionišku sąvybių nors ir esu nekrikštas :))))
p.s. nepastebėkite, jei rašau su klaidom :))) (xixixi :P) juk vyna aš taip pat geriau....
8. net mane kartais ištinka pms.....

1 komentaras:

welwet rašė...

viskas bus gerai.
:)P