sekmadienis, gegužės 21, 2006

privet lunatikam

tikiuosi, kad vvėl neužmiksiu rašydama :) buvau kaip visada sekmadieniais karaoke, bet 10 val. pajutau, kad galiu nukristi nuo kėdės. Deborah irgi nusprendė eiti kartu namo, nes turbūt baiminosi, kad aš nieko neužpulčiau. Mes neužpuolėme. :)Aš ją mėgstu. ji kažkokia nestereotipinė amerikietė, tik rizikuoja gauti per galvą nuo amnęs, nes įsijautusi kai pradeda malti tai pradedu nebesuprasti ką sako. Ooo.. anglų kalba kiek turi 'subtilumų' ir lanksti kaip šeškas :) lanksto ją kas netingi. beje,... kadangi aš dar vis pikta ant lietuvių Eurovizijoje (nes per juos turėjau žiūrėti tą šlamštą), todėl paminėsiu labai šauniai deja, ne mano pastebėtą lietuvių tarimo subtilumą ;)) galima, iš piktumo pacituosiu?

weener

noun 1. the penis, especially a small one. 2. a man with a small penis. 3. a sausage. Also, weenie. [from German wiener(wurst) Vienna (sausage); influenced by wee small]

mano minėtas komentaras:

Čia apie Euroviziją - anglų pirmas įspūdis apie musu daina )))
Nu aš čia gal biški ne į temą, bet kodėl mes save vadiname sasiskomis? Juk
iš anglų kalbos į lietuvių išvertę "weeners" (o būtent taip mūsų
dainininkai taria angliškai "nugalėtojai") gauname "dešrelės" arba
paprastai - sasiskos. reikia labai gerai mokėti ištarti trumpąjį "i" po
dvigubos v, kas lietuviams nepavyksta (Mikutavičiui - šiek tiek), nes tokia
mūsų tarties savybė: jei trumpasis "i" pakliūna po kirčiu, jis automatiškai
pailgėja. Čia, aišku, negražu, bet mano draugė iš Anglijos labai juokėsi,
klausydama lietuvių, kaip jie tą mūsų "pergalės" dainą dainuoja, ir klausė,
kodėl mes norime pasivadinti Europos dešrelėmis". Aš atsakiau, kad tokių
dešrelių yra pirkti Maxi moj, tik vadinasi trumpiau "Eurodešrelės", ir taip
mes norime padėti mūsų produkcijai užkairiauti užsienio rinką.
.......


ai nu gerai, pabaigsiu mintį ryt, nes vėl užsinaktinėjau :)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Hehe... :) Būna, būna.. Beje, neužmiksiu.. Kas čia dabar? :D

REIKIA RAŠYTI NEUŽMIGSIU. Kitaip ateis mano lietuvių mokytoja ir nukirps pirštus. Kad neskleistum čia erezijų :D

welwet rašė...

tai juk UZMIKSIU rashyti juokingiau juk :)