ketvirtadienis, birželio 01, 2006

gera diena :)

labas vakaras mielieji skaitytojai, buvo gan sėkminga diena - svarbu, kad darbą baigiau anksčiau nei turėjau, tačiuau vistiek teko išeiti tik beveik uz valandos. Bet tai ne bėda. Aš vis ruošiuosi paapsakoti apie viešbutį, kuriame dirbu. Šiek tiek jau esu rašiusi, bet šiandien jei vėl šiurpino mane. Viešbutis, kuriame ne tik nedezinfekuojamos vonios ir klozetai, bet jų plovimui naudojama ta pati pudra, kuria plaukamos taurės ir puodeliai arbatai. Beje, kempinės laikomos tame pat maišelyje su šepečiu klozetams šveisti. :) Na šiandien to šepečio man išvis nedavė. Dzin. Juokinga tai, kad mano didžiausia prieųė Ligita, kuri mane apstaugė ir apskundė pirmą mano darbo dieną, šiandien pakliuvo į tą pat bėdą. :)) aš anksčiau minėjau klykles - tokius aparatėlius, kurie klykia kaip išprotėjyusi signalizacija, jie istrauki tiki kaištuką. Kartais tiesiog klykia nieko neištraukus. Čia atseit dėl mūsų saugumo. Man kelis kartus klyklė buvo pradėjus klykti. Spėkite, kas nors pasidomėjo, ar manęs neužpuolė? gerai būtų.... tik aš pati nuo to klykimo išsiganadau. Šiandien jinai iįsijungė Ligitai ir ši atlėkė pas mane (mes dirbome tame pat aukšte) pagalbos. Aš didžiadvasiškai išgelbėjau ją nuo tos rėkiančios nesamonės ir atrodo jinai jai visai man nebepriešė pasidarė. Džiugu. Beje, supervaizerė Barbara lenkaitė, taip pat visai padoriai pradėjo su maniom elgtis ir as taip pat džiaugiuosi.
Į gerų darbų maišelį šiandien taip pat galėčau įmesti akmenėlį uz Marčiaus konsultavimą "ragų ir nagų" tema - iš tikro jis rašė referatą apie plunksnų ir plaukų panaudojimą. Dar suradau Netashai, kuri gyvena mano name bilietus avio, nes ji sakė jai labai reikia. kai suradau
nebereikėjo. Na ir tiek to......
:)

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»