šeštadienis, birželio 03, 2006

maištas :)

ryt paskutinė darbo diena tame viešbutyje. turiu viena idėja... nžn ar paleisiu ją gyventi, tačiau gal gal... :) šiandien ryte pamaištavau, kas nėra įprasta - bent jau tame viešbutyje tai tikrai. Aš žinau, kad maištininkų niekas nepageidauja.. bet negaliu buti avis. Na jei nepageidauja, tai bent pradeda skaitytis :)P šiandien sitikinau dar kartą - mano pareiškimą, kad išeinu prainoravo ir parašė, kad turiu kitą savaitę dirbti... :) o mane jau kviečia naujas darbas :) geroji valytojų šefė pasakė kad man nesumokės už pradirbtas dienas ir aš pasakiau kad man tada geriau eiti anmo dabar. Ar matete kadanors lenvai pažaliavusią moteriškę? Na ne skenduolę o jūsų viršininkę? Parašė kad nuo pirmadienio nedirbsiu išraiškingai šnypšdama :)) beje, į darbą šiadien ėjau su dr.Martens batukais ir trumpu sijoneliu :) višbutis biški apako... beto supykau ant Loretos - savo viešbutinės podruškės. Dirbome viename aukšte, jis pasakė kad dulkių siurblys, kuriuo abi naudojomės - nesiurbia beveik. Paprastai tai reiškia, kad reikia pakeisti maišelį viduje. Kadangi mano rankose buvo muilai ir šampunai, paprašiau kad jinai atidarytų ir patikrintų o aš pakeisiu jei ką. Mano draugė pasakė kad jinai geriau NESIURBS. Patikrinau pati - viskas puikiai veikia. Bet buvo pikta. Ji stovėjo ir spoksojo kaip aš krapštausi. jai nereikės... Na ir nereikia.
Beje, šiandien buvo tikra vasara. Tai todėl ir pasitrumpasijoninau.
... tau reikėjo vėjų ir sirenų klyksmo... aš tau siūliau meilę ir nemirtingumą... niekaip negaliu
išeiti iš šitos Skylės... :) tikliau jų dainos.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»