pirmadienis, rugpjūčio 14, 2006

bendruomenė mane užtiko ir čia... arba nuo piktų bobų nepasislėpsi...

negaliu kaip juokinga man ... aš visada galvojau kad čia mano dienoraštis, kurį gali paskaityti keletas mano bičiulių. O pasirodo čia ano straipsniai kuriuos kažkas rimtai skaito ir paskui mane kritikuoja... aš galiu įsivaizduoti kieno pėdomis teta Inga atkeliavo į mano dienoraštį... tvirtinu visdėlto - čia ne Londono Žinios, ne Emigranto Balsas ar koks Išeivio Rytas... Bliat čia mano dienoraštis :) nežinau kokei turi būti pavyzdingieji ir tikrieji dienorasčiai, bes esu skaičius tik Bridžitos Džouns dienoraštį. Kadangi aš savajį rašau sau o ne visuomenei tai gal gerbiamoji bendruomenės nare pasiskiepikyte nuo pasiutltligės ir eikite į Šikučių daubą grybų rauti? Tautos balsas atsirado... Gerai, kad visiems būtų aišku ko aš čia užsiparinau - čia vadinasi viešas atsakymas į kritiką, kurią radau prie posto apie indusų vestuves :)) nžn kada jis atsirado.. gal jau seniai - aš visai netyčia jį pamačiau - gal kitiems kurie čia užklysta taip pat idomu jį paskaityti? aš tik nesuprantu.. nu nafik skaityti tai kas nepatinka :) mane butu sunku priversti daryti tai ;))
Mano pasiteisinimui... abejoju ar kritikė Inga žino apie Indijos meną, kultūrą ir religinę filosofiją daugiau už mane ir mano abejonės rimtai pagrįstos. O teiginys kad aš į ją žiūriu su panieka net laba juokingas :) 'Bjaurūs indusai' - tai ta šeimynėlė tikrai bjauri. Man. Net labai :) Kodėl as negaliu to parašyti savo dienoraštyje? Apie indų tautą aš atrodo nesakiau neiko.. ir jei man kažkas atrodo juokingai (pvz. tautietės kurios šiknoj makaronų ieško) tai aš juokiuosi :) O vat taip aiškiariagiškai pamatyti juodą ir baisią mano sieliūkštę (atsiprašau kad tokią visdėlto turiu) ir ižvelgti neteisingai apjuodintų indusų nustabų vidinį grožį (turbūt apkerėjo princas ant arklėko su firanke ant marmuzės, nes tik jį galėjo pamatyti.. abejoju kad miela mano dergėja eitų pas juos alaus pirkti... ir abejoju kad jai ten patiktų :)))
Ryt žolinės.. norėjau papasakoti vieną labai mistinį Žolinių šventimą...
Gal kitą kartą .. negaliu nustoti stebėtis visdėlto... nu niekaip :)))

--------------------->>

inga said...

"Gerbiamoji" autore,

Su nuosirdzia pagarba prigimtinei kiekvieno indivo teisei laisvai reiksti mintis, tenka pripazinti, kad ji vis del to turetu buti suteikta ne visiems, ar bent jau atitinkamai ribojama.
Kaip pastebima is "nuostabia erudicija" pasizymincio straipsnio, Jums ne tik truksta elementariu ziniu apie atitinkama kultura, taciau ir Jus pacia geda vadinti lietuviu kulturos dalimi, ka jau kalbeti, apie tokio elemento kaip Jus atsiradima Jums visikai nesuvokiamoje aplinkoje. Nuosirdziai gaila, kad lietuviu visiuomenes dalis, pasizyminti primityviais vertinimais ir ne tik netolerancija kitiems,bet ir didele isprusimo stoka (tai akivaizdu, tiek is Jusu rasymo stiliaus, tiek pacios apverktino "sugebejimo" vertinti Jus supancia aplinka, ir ne tik), savo pastabomis daro geda visai lietuviu bendruomenei.
Sakote, "bjaurus indusai". O apie save nepagalvojote? Is jusu pabiru minciu, persmelktu nepelnytu paisslykstejimu kita kultura,patikekite, akyse iskyla ne indusu, bet Jusu pacios, bajurys veidas. Juk isorinis grozis labai greitai virsta viso labo pasibaisetinu randu, kuomet atsiskleidzia individo vidus.
Jeigu Jus tuo didziuojates, didziuokites. Taciau randuotieji, spinduliuojantys geri.susilaukia tikruju komplimentu, regis, jusisko grozio, net ir nulupus ta apgailetina, kvailu nusistatymu suformuota, randa,nebeatrasi.

Mazutis, bet nupsirdus, patarimas Jums, gerbiamoji: kita syki, pries savo "nuostabiuosius" ispudzius skelbdama visuomenei, pasidomekite, bent jau apie ka rasote. Atrodote net nebe juokingai, bet graudziai.

sekmes

Inga

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

xexe cia jau tikrai, nu nebutu zmogus lietuvis butinai turi savo slykscia nuomone cia reiksti, ox ta musu tauta, turbut net afrikos zemyne vienas kita sutike nureketuotu, nusautu ir pareikstu savo nuomone :D keista tauta esame. o inga nepamirso kad yra toks konstitucijos straipsnis leidziantis reiksti savo nuomone?

Linas J rašė...

Man tai linksma buvo skaityt apie indusus :) Fainas dienoraštis!