pirmadienis, rugpjūčio 28, 2006

dezainas....

vakar buvau karaoke... truputi išgėriau alaus ir dabar nekaip jaučiuosi - tiesiog laiminga kad nereikia eiti į darbą ir galiu drypsoti lovoje :)P ai na bet aš norėjau pristatyti naują mano blog'o dezainą :)) paskui papastinsiu nuotraukų iš karaokės... o i Nothing Hill karnavalą tai turbut nesivarginsiu važiuo, norsvakar pažadėjau Deborah važiuoti kartu. Bet jai po pietų į darbą tad turėtume kokią 10.30 išvažiuoti iš namų o aš labai priešinsiuos tam :))
Ištikro tai aš nežinau kodėl buvau pasirinkus tą rožinę spalvą pirmiau... tai tikrai nėra mėgstamiausia mano spalva - gal todėl kad dienoraštis man visada asocijavosi su kažkuo sentimentaliu, seilėtu ir saldžiu.... :) mano spalva - žalia. beje, mano mama negalėjo pakęsti žalios spalvos :)) gal todėl ji sunkiai pakęsdavo ir mane? pati mėgstamiausia man pažaliavusio vario, toks auksinis žalumas, skirtas tik ypatingai iškilmingiems atvejams. Tad aš pasitaisiau... tiksliau nepatingėjau šį rytą pažaisti su žaluma :)

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

mmmmm pasikeitimai, taip, sita spalva tokia realistiskesne :] nors ir ana nebuvo bloga. siulau tau visas mintis sudet i knyga gausis kazkaqs panasaus i bridzit dzouns dienorasti. ziu gal pasiseks ir kas nors sukurs filma