ketvirtadienis, rugpjūčio 31, 2006

keeeeeetvirtadienis

ryte buvau labai pamaloninta - atėjau kaip ir keikvieną kaetvirtadienį dirbti i vieną namą su šuneliu - rašiau anksčiau apie tai. Party miegojo ant sofutės ir aš jį pažadinau :) (šeiniminkai man namie nebūna - aš turiu namo raktus). Šunėkas taip apsidžiaugė mane pamatęs kad galvojau apsisisios :) vėliau jam visdėlto pliaukštelėjau per uodega nes baisiai viską griaužė ir iš manęs vogė :))) na įsivaizduokite keturių aukštų namą o į virtuvę iš valgomojo du įėjimai net - o šuo ką nors nusitvėręs 'žaidžia' su amnim ir visaip erzinasi o aš lakstau po visus 4 aukštus ... juokinga pačiai bet kai jis apgriaužė kažkokį šeiminikės pažymėjimą visdėlto pliaukštelėjau :) neskaudžiai bet jam tai nelabai patiko. o šiaip ne šunelis o meilumo įsikūnijimas :) Beagles - puikūs šuneliai ypač jei nenorite turėti didelio šunio - jie tokie vidutinio didumo, gan patogūs :))
vakare radau sesės emeilą. Ji gyvena Kiolne (pasakiškas miestas) ir dvi savaitęs negali man prisiskambinti. Galų gale susiprato parašyti meilą :))) aš nuo rugsėjo pirmos dienos busiu aprnaujama BT - tai reišia kad už telefono (namų) sąskaitą mokėsiu Britų Telekomui :) tai dabar kažkodėl aš galiu skambinti, o man neprisiskambina. Aš pati bandžiau - geras signalas o skambučio jiokoo :/
Kažką dar norėjua bet pamiršau :) einu filmo žiūrėti ir užmikti :)
murmur

Komentarų nėra: