ketvirtadienis, rugsėjo 28, 2006

tamsuolė aš...

antras vakaras sėdžiu tamsoje :) visai ne todėl kad man tai patiktų :) vakar perdegė lemputė. o atsarginė kurią turėjau pasirodė neveiksminga :) šiandien nusipirkau pakuote su 4 lempečkom :) parbėgusi mano išbandziau visas - nei veina neveikė. :/ nuėjau ir paklausiau pačio geriausio patarėjo kuri mna patarė geriau pirkti ekonomine lemputė nes jos ilgai neperdega :) sumokejau kaip uz tris ir besukant vienas jos vamzdelis nulužo :)) nuėjau į kitą parduotuvę ir nusipirkau DAR vieną lemputę. grrrr ... ji irgi nedegė. Tada ryžtingai užlipau palubėm koridoriuje ir pabandiau ją įsukti koridoriuje. Švietė kaip Iljyčiaus užsakymu :) kokios išvados? a) lemputė įsigando ir pasitaisė savaiminiu būdu; b) tai koridoriui skirta lemputė; c) ryt bus lietinga diena?
Ryt bus naujos lempos ir lntynų ieshkojimo diena. Nes vakar persistumdiau kambarį ir dabar turiu būtinai įsigyti kelias lentynas knygoms - šeimininkas sakė sugręž į sieną jas tvirtai. dar rašomąjį stalą reikės įsigyti - arba tiesiog stalą.

Ir dar - nusipirkau batelius... tokius kokiu nesitikėjau :) bet pamačiau ir supratau kad jei man skirti. ir vienintelė pora idealiai atsisiko mano kojas :) žinoma kad aš juos nusipirkau... :) tik negaliu idėti jų nuotraukos nes kažko blog'o sistema pastrigus.... :) rytoj, gerai?

:)P

p.s. atstrigo....

Komentarų nėra: