antradienis, spalio 10, 2006

:/

man atrodo kyla temperatūratūra . Su sąlyga kad nesirgsiu. Šiandien eilini karta apsigrybavau - palikau klientų raktus namie ir pastebėjau tai tik prie jų durų.... Blogiausia kad tai jau ne trečias kartas :) Melanie man atsiuntė nauja kontraktą. Nieko gero. Na bet kuriuo atveju nesiruošiu aš ten dirbti visą gyvenimą. Net metus nesiruošiu ko gero :) na nebent kol mokinsiuos :)

Turiu labai juokingą džiaugsmą - vienų klientų katinas pasitinka mane prie durų jau trečią kartą :) Aš pas juos ateinu kartą per savitę, antradieniais 9 val ryte. Katinas jau trečią kartą sedėjo prie durų koridoriuje bute ir šeimininkas juokiasi kad jis jau manęs laukia :) iš tikro labai žavus žvėrelis - elegancijos etalonas ir protingas ir sumanus :) ką jau kalbėti apie groooooožį :) Kito kliento katę irgi prisijaukinau :) labai graži rainė - Eva. Tas tipelis - aš apie jį jau truputį pasakojau 0 turi tris kates. Princesse Amber aš jau seniai prisijaukinau ir dabar ji man sekioja iš paskos o vat Eva - neprisileisdavo gal ilgai :) dabar jau pati ateina kad paglostyčiau ... Beje, princess amber pavydi ir bandė išmalti jai snukuti :))

Komentarų nėra: