sekmadienis, spalio 22, 2006

pramiegotas sekmadienis

bjauru. bet visdėto... šeštadienis apskritai buvo nemaloni diena - labai kiauliškai pasielgė mano destytoja koledže. mane nelabai stebina tik dėl to, kad dažniausiai iš moteriškos giminės susilaukiu visokių nemalonysčių. Aš neveltui taip stresavau po praeitos savaitės testo - ji manes neprileidžia prie 3 levelio egzaminu gruody. Pasilieku toje pat grupėje, tačiau egzaminus šnekamosios kalbos kursui laikysiu tik 2 levelyje... po naujako galėsiu mokintis gramatiką 3 levelyje, bet kalbos kursą turėsiu pereiti iš naujo. Pikta tik todėl, kad už mane tik vienas žmogus grupėje kalba geriau, rašyba ir supratimas - as stipriausia grupėje, greičiausiai atlieku visus pratimus ir dėstytoja pati pripažysta, kad man kursas per lengvas. BET JI NEISITIKINUSI AR AŠ IŠLAIKYSIU ŠNEKAMOSIOS KALBOS EGZA. Nors pati sako kad 2 levelis man per žemas. kad jūs žinotumėte, kaip mane vargina tokios bobizmo apraiškos... Kodėl mane taip sunervino kad negaliu laikyti egzamino trečiame lygyje? todėl kad negalėsiu pereiti į L1 lygi, negalėsiu stoti i specialybės kursą kitais metais. Aišku kaip nors prasisuksiu... bet kiaulės mulatės pozicija verta gero smūgio į nosį.

Vakare ėjau pas savo rusus squaterius žiūrėti filmo kur juos filmavo rusijos telivizija. labai didelis šudas turėčiau pasakyt. Mane visada labai siutina, kai turėdami labai idomę medžiagą žurnalistai padaro visišką mėšlą. Ir beje tikrovė iškraipė jie negailestingai...

paskui sedejome iki ryto, žaidėme žaidimus, gerėme ir kalbejomės. Lidka su vyru bandė muštis ir kaip visada žiauriai pykosi. Ervinas sedėjo krėsle beveik nejudėdamas ir tingiai šypsoojosi apsivalgęs markučių... kažkas nuėjo atidarinėti kito squato nes juos iškelia uz poros savaičių. aš eilinį kartą bandžiau fiksuoti įvykius su telefonu :) kokybė nekokia žinoma na bet juk mes paprasti :))P

šiandien užtat pramiegojau visą dieną ir labai nekaip jaučiausi. O atrodo nepiknaudžiavau alkoholiu, bet rukyti esu gerokai atpratus ir nereikėtu man to brudo išvis... :)

Komentarų nėra: