trečiadienis, lapkričio 08, 2006

surpraiz surpraiz...

šiandien po darbo, nevalgius visa dieną, sugalvojau kad reikia mažo satisfaction ir pagalvojau kad na kodėlgi man neišgėrus butelio ANGLIŠKO alaus :) butent ne kažkokios Stella artois ar Carning.. o nusipirkti butelį tokio, kokio nemačiau pilstomo :) Irgi užkliuvo akena mano už va to pačio kur nufotkinau... taigi žaktelėjau netyčia paskaičiusi lietuvišškai parašymą, kad tai "klasikinis ale tipo alus"... Va tai tau :) Ragutyje gamintas alus parduodamas pas Londono abbajus kaip ENGLISH ale :)) paragavau - neišvėriau neparagavus - visai skanus beje ;) visdėlto Lietuvoje gamintas alus geriauisas... tikrai tikrai. Aš gal dar pagarbinčiau Kiolsh'ą - pilstoma knaipėse Kiolne į specialius bokalus ir gerai atšaldytą... Jį kažkodėl gėriau kaip diev
šką gėrimą... aržinot kad iš esmės as nesu alaus mėgėja?

:))

Vat.. šiaip vakar pakikianau kai man lifletų (ai tokie reklaminiai lapeliai) dalintojes suabejojo ar duoti reklaminį lapaliūksštį ar ne. at japonė kažkada nesuabejojusi padavė sumo imtynių reklaminį lapelį. O vaikinas vakar nužvelgė mane nuo galvos iki kojų ir kaltai šyptelėjęs nesiryžo paduoti. Paėmiau pati ir nusijuokiau ... reklamavo greitą būdą suliesėti Kalėdų proga :)) koks sąžiningas rekalmeris.. :)

Kitas juokingas sutvėrimas - mano buvusi kaimynė Deborah. Ji jau kažkuris laikas persikraustė į namą gretimoje gatvėje pas Deaną su Keith. Ta proga nustojo su manim sveikintis. Biesas zino kodėl. Šiandien antrą kartą susitikau su ja gatvėje ir prasilenkėm - pasirodo aš nematoma... nu i pofik :)

Ryt mano darbe - pas Melanie - firmos vakarėlis :) švesime pusmetį sėkmingo biznio. :) įdomu ką gersime - kokakola ar duos šompano? :)) na bet kuriuo atveju nuo 7 iki puses 9 atrodo... kad tik nepersibaliavoti bet vistiek smagu, susirinks daug lenkių :)

Dar labai juokiausi kai man neseniai va dabar vienas pažystamas Toxas (iš tikro mes kartu televizoriuje dirbom su juo ir net per vienos show laidos kūrybinį procesą, kai reikėjo praterinuoti kažkadą buvusį mano IRC pašnekovą ir bičiulį (jis tada gyveno kanadoje o paskui atvažiavo tokiau būti Lietuvoje penkto ryškio žvaigžde) laidos vedantyjį, mes su Toxu vaidinome laidos dalyvius - aš buvau striptizo šokėja o jis mano vyras, kuris norėjo kad aš mesčiau mianą ir sėdėčiau namie). Na žodžiu Lietuva mane vis dar stebina... - žiūrėkite patys :)

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=285169&p_query=&p_tr2=

Komentarų nėra: