trečiadienis, balandžio 12, 2006

pirma diena po dienoraščio užgimimo :))

Tai kaip ir antra diena iš tikro nes visdėlto negalima atmesti vaklar dienos kartiu su tuo fuck'tu, kad dienoraštis gimė. Ar pastebėjote, kad kartais pamirštu lietuviškas raides? oh prakeikta emigracija :)))))
Tai vat nejau su anglu kavos nes eisim ryt :) nors aš nelabai noriu o kai nelabai noriu tai reiškia kad visai nenoriu :)
turiu labai grazia narcizų puokšte šalia ir vis pasižiūriu nes mano akys tada dziaugaisi. Vakar pažiurėjau gal š SP serija sir shiandiena turiu keletą įskaitant dar kazkokį mistinį pseudo dokumentinį filmuką apie Bermundų trikampį.

Nieko labai špatingo neįvyko šiandien. Tiksliau įvyko kad galėtu labai nelogai vystytis toliau - labai paslaptingai parašiau čia ir Jūs nesupraskite kad tai apie darbą :)))P
Kablelius praleidinėju beveik sąmoningai jeika :)


na gerai einu žiūrėti filmukų :)

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

:) Super. Tu esi super faina, kad pradejai rasyti sita dalyka.

Su anglais pasirodo tikrai reikia bendrauti, nes kai mane vakar nufilmavo ir partode man kaip as angliskai kalbu, tai buvau labai pasipiktines savo rytu europietisku akcentu. Man irgi reikia daugiau bendraut su anglakalbiais.