antradienis, balandžio 11, 2006

viskas turi pradžia

labas vakaras mielas dienorašti :)

apsizadėjo pateršti interneta savo rašinrjimais, nes po išejimo iš durnių laivo - virtualioji erdve turbut pasijuto primirshta. Tiesa pasakius, daug prichatinu ir dar daugiau primeilinu, na bet dabar dar ir parašinėsiu visokiu pasakaičių.

katik kalbėjau telefonu su britu kuris gyvena ne Londone - atvyko is Mančesterio ir dirba labai idomioje srityje - kažkas susiję su balistika ir teismine ekspertize, bet man atrodo, kad jo indėlis šio srytyje kompoiuterinis. Atrodo susipažinau su dar vienu kompiuteristu ir ryt susitariau išgerti kavos.
Tai visai ne romanas ir net ne flirtas. Man reikia daugiau bendrauti su britais kad galu galia pradėčiau taisyklingai kalbeti angelu kalba :)P anglu kalba taiyra. Ta vaikina domina rusu kalba (jis mokosi jos keik žinau) ir kurtūra, tad pasakosiu jam apie nemirtingąją tauta o jis koreaguos mano nelemta anglu....

dar turečiau paminėti, kad sapnavau šią nakti kad mane gaudo du kažkokie blogai (blogi diedai). Tik as pabegau nuo ju kai jei mane pagavo - ėmiau ir atsibudau :)P sapnavau vel truputi apsirgusę katyte, bet šį kartą kitą, nei praėjusį kartą - nes tada buvo puminukas.

Šiandien dar parašiau vienoje agencijoje prašymą į valdžią, kad išskirtu man 8000 punduku nes noriu įgyti kompiuterio programos specialybę. Agenturos agento konsultanto kuris su manim kalbejosi manymu aš bučiau puiki web dizainerė ir taip pat galėčiau būtu projkto vadovu (jei išmokčiau taisiklingai kalbėti ir rašyti), kažkodėl vadovu būti nenoriu :/ web dizainas man kur kas labiau prie dūšios.
Beto, as pradėsiu savarankiškai mokintis flašą - turiu kažkokiu programeliu dar neišpakuotu. Ir Dar Fuity Loop'as 8 atsisiunte. bet vsikam ranku neužtenka nes esu laba labai neorganizuota :)))P

Komentarų nėra: