trečiadienis, gegužės 10, 2006

Juodos pasakos

1. Kaip blondinė pas juodaodžius darbinosi
Visas pasaulis jau seniai žino, kad juodaodžiai - patys tikriausieji rasistai. Aš seniai sakiau, kad "Dėdės Tomo" trobelė - gyliai neteisinga knyga. Tikrovėje viskas paprasta - negro nemuši 0 jis nedirbs. O kam? Valdžia jam duoda buta, stangiasi išmokinti bent elementaraus skaitymo ir skaiciavimo pagrindų, moka pašalpas tokio dydžio kokias emigrantai gauna tik sunkiai dirbdami ir parūpina darbo vietas su palengvintu krūviu, iš kurių jų negalima išmesti. keletą kartų per metus jie sunkiai serga net po kelias savaites arba mėnesius - tai buna paprastai per Kalėdas bei vasarą. Ir jei tau tenka dirbti su juodaodžiais kartu - gali drąsiai nusteikti, kad dalį jų darbo teks atlikti tau. :)
Tai vat... Hacney kur aš gyvenu - juodaodžių rajonas. reikėtų pridurti, kad pats krinimogeniškiausias Londone beto :) kriminogeniškiausias :)) aš kažkada vos į susišaudymą nepatekau čia... :) Eidama Mare str. pastebėjau ant bandelių kavinės kad darbuotojų ieško. Ne juk verta butų mane mušti per galvą su taburete, jei pasitingėčiau arba sugalvočiau kokių priežasčių neužeitį. Palaukius 5 min, tiksliau pastovėjusi panosėje vienai juodai karvei - ji niekaip negalėjo manes pastebėti, paprašiau aplikeišino. Labai paprastas lapeliukas, greitai užpildžiau ir grąžinau kitai karvei, žuvies akimis. Pirmadienį iš pat ryto susilaukiau skambučio - žvalus negriškas tenoriukas kvietė ateiti į darbo pokalbį pusė keturių, atsinešti pasą ir NĮ. Labai apsidžiaugiau, kad visdėlto ... Bet veltui :) Tenoriukas, kuriam aš prisistačiau atėjus paskirtu laiku, nusijuokė ir pasakė - uoj kaip nefainai aš pamiršau tave, o interviu šiandien jau baigėsi. Jis neužsiliepsnojo nuo mano žvilgsnio tik todėl, kad supratęs kad galiu tiesiai nudrožti į policiją ir apkaltinti jį tuo, kad atsisako mane priimti į darbą rasistiniu pagrindu, puolė strikinėti sakydamas kad aš galiu ateiti 4tadienį į kitą interviu. Beje... kai sako "tesdej" - reikia ji suprasti - thursday o ne tuesday :))
2. įžeidžiau juodaodį gražuolį
Sekmadienį, grįžtant iš pasivaikšiojimo su karališkaja šeimyną, savaitgalį aplankiusia Londoną, važiuojant autobusų pradėjo mazintis kažkoks juodaodis pižonas. Na nevisai juodaodis - greiciau pieniškašokaladaodis, bet vistiek.... :) buvau truputi apsnudus, nes jau artėjo vidurnaktis o tas malasi aplink ir zyzia: "Tu amn labai patinki. Aš gražus vaikinas, aukštas ir stilingas, aš tau patinku?". ką atsakytumėte? jei butumėte blondinė Londone, tai turėtumėte žinoti, kad rizikuojate juo neatsikratyti jei norėsite būti maloni ir mandagi. :) Pasakiau - Taip, tu gražus, bet man nepatinki. OOOoooo kad matytumėte kaip jis išsigrūdi iš autobuso iš karto..... Aš jį įžeidžiau? na bet jis klausė ar man patinka.... :) aš nepasakiau, kad jis savimi patenkintas ir pernelyg pasitikintis lopas..... aš buvau mandagi :)P

Komentarų nėra: