šeštadienis, gegužės 13, 2006

vel viskas is naujo

Laba diena mielas dienuorašti,
Truputi parašysiu ir eisiu kuo nors įdomesniu užsiimti.Pirmiausia . tai pasiskusiu oru - kai tik galiu panerūpestingiauti - saule pasislepia po storu debesų sluoksniu. :/
Geroji naujiena - antradienį einu dirbti į viešbutį kambarine, su perspektyva, kad tapsiu supervaizere. :) labai juokingas viešbutis ir aš neatsilaikiau nesusijuokus kai man pasakė, kad kelios supervaizerės laukiasi. dar juokingiau yra tai, kad išviso viešbutyje šiuo metu dirba 9 busimos mamos, kurių nėštumas skiriasi 1 mėnesiu. Mano sesuo kai papasakojau sako - atsargiai, gal ten koks virusas :))
Tad, žiurėsim... labai nenorėjau vėl į viešbutį 0 bet taip reikia turbūt ir as nusiteikus ryžtingai :) Bet dar juokingiau buvo tai, kad visą penktadienio rytą praleidau veinoje anglų agentūroje, į kurią mane pasikvietė menegerė jų ir paskyrė apointmentą 10 val. ryte. Atejau prieš 10 ir išėjau po trijų valandų. Buvau jau pamiršus kad kompiuteriai gali būti tokie lėti, nes ko gero dauguma ofiso kompu letesni už mano sraigiu, kuris išvis tik 3 GB turi ...
bet paskui man paskambino iš kitos agentūros, į kurią aš nespejau per aną ir nuvažiavus gavau ten darbą su perspektyva. :)P
Gryždama sutikau kaimynka, kuri gyvena mano aukšte ir kurią su jos vyreliu pagrystai įtarinėju, kad slankiodavo į mano kambarį ir vis vagiliavo po truputį. Nuo to, kai aš pradėjau rakinti duris net i vonią eidama (daiktai ir pinigai, beje, nustojo dingti), jie abu su manim nustojo bendrauti ir net pasisveikina nenoriai. Janas - vyras pirma atrodė truputį įsigandęs, paskui pradėjo žiūrėti piktai. Man atrodo kad jie visiems dabar skelbia kad aš kažką darau blogo, nes į mane pradėj kreivai žiūrėti beveik visi gyvenantys mūsų name ir namo šeimininkas - taip pat.
Deana ir Keith - taip pat. Kai neseniai jie abu buvo pas Janą su Monika, Deana apsimete kad nepastebėjo kaip aš su ja pasisveikinau, o Keith labai susiraukusiu veidu pasakė - Hi. Britams tai nėra būdinga. Aš ne angelėlis, tačiau kaip aš galiu nusikalsti žmonėms, kurių nemačiau daugiau kaip savaitę?
Iš tikro tai džiaugiuosi, kad man nesivaideno kad dinginėja pinigai. :) o jei dinginėjo jau daugiau kaip metai, praktishkai po kažkurio laiko, kai pas Janą atvažiavo Monika...
Na pasižiūrėsim kuo čia baiksis... aš žinau kad galiu drasiai į akis žiūrėti bet kam.. o ar daug išdrįsiančių atlaikyti mano žvilgsnį?

Komentarų nėra: