sekmadienis, gegužės 14, 2006

KARAOKE


Vakar buvo neplaninė karaokė. :) Planinė buva sekmadieniais, bet vakar buvo speciali proga - Jury (taip vardas tariamas) 70 gimtadienis. Jury - neitikėtinai žavus ir mielas juodaodis, neišpasakytai elegantiškas - visada su gražiu kostiumu ir šlipsu, viskas tiesiog tviska - o jis pats, draugiškumo ir geranoriškumo įsikūnijimas. Absoliuciai charizmatiška asmenybė ir niekaip negalėjome patikėti, kad jam suėjo toks didelis skaičius metų - jis visada energingas ir linksmas. Ir labai juokingai dainuoja per karaoke - ne taip kaip eikia o taip kaip nori, bet labai nuoširdžiai gražiai gaunasi. Kaip smagu rašyti apie tokius mielus žmones :) Vakar i puba susirinko tiek zmonių, kad ne tik kad atsisėsti.. stovėti nelabai vietos buvo :) Tiesa tai buvo ne Deanos ir Keath karaoke - juodaodžiai jamaicos turėjo savo programą, o as buvau vienintele blondinė (neskaitant bishki Deborah) vakarėlyje.
vakarėlis prasitęsė pas mus virtuvėje - kai išėjome 2 val iš pubo, ten linksmybės virte virė. Ak tiesa, Deborah prikabino kartu eiti mūsų naują kaimyną, Valentiną. labai simpatiškas (kas iš tikro keista) rumunas ir visą vakarą lipo jam ant kaklo. Situacija buvo smagi įpatinga dėl to, kad jis mieliau bendravo su manim. O aš nenorėčiau dėl tokių niekų pyktis su Deborah... :) ar maža simpatiškų vaikinų pasaulyje? Bet galėčiau pasimokinti iš jos, kaip reikia atakuoti nusižiūrėtą "patinėlį", nors man tai buvo įpatingai juokinga :) Jei nebūtume nuėję po pubo į virtuvę, ji tikrai būtų bandžiusi įsitempti jį pas save, ir atrodo jis tai nujautė :)) Šiaip ji iškart nuslinko miegot, tik dar buvo atejus patikrinti situacijos į virtuvę vistiek. Gal jai kokia meilė įkando? Labai juokinga situacija buvo kai jau skirstėmes 4 val. į savo kambarius. Reikia pastebėti, kad mano kambario durys yra koridoriaus gale, šalia vonios. Užlipus iš pusrusy esančios virtuvės į antrą aukštą,
aš atsisveikinau su Valentinu, palinkėjau jam labos nakties ir nustebau, kad jis eina man išpaskos link mano kambario. Sustojus prie kambario durų, aš darkartą jam pasakiau - LABANAKT. O jis savo ruožtu nustebęs pasižiūrėjo į mane ir paakė: "Are You right?" ir nuėjo į vonią. Aš tik tada prisiminiau. kad trečiame aukšte, kur jis gyvena nėra vonios, ir aukšto gyventojai lankosi mūsų vonioje. Pakikianau tyliai islinkus į kambarį ir apsidžaiugiau, kad vaikinas normalesnis nei tikėjausi. :)) Ne todėl, kad nesiveržė pas mane, bet tiesiog žmogus su kuriuo visai galima bendrauti, nežiūrint mano prastos nuomonės apie ruumunus. :)
Kitas smagumas, kad alaus povekyje daviau Keath savo maikutę su užrašu "I am natural blonde, please speak slowly" - vakar buvo sugalvota kad jis šiandien pravedinės karaoke su ja. Drystu pasakyti kad abejoju nes realiai jis neturėtu į ją tilpti nesudrasks visų siūlių... Beto labai juokėmės, nes vienabalsiai nusprendėme, kad jis dainuos labai lėtai su ja :)))

Tad ko gero, teks eiti į karaoke vėl.... na šiandien vakare :)

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Tavo blogas - mėgstamiausias mano blogas.

Dar mėgstu pukomuko ir dar kažkokį twenty major.