penktadienis, gegužės 26, 2006

mistika darbe ir kitos nesamonės

na štai - dasidirbau: mozoliai ant pirštų galiukų ir pirmoji išeiginė diena. Antrasis faktas džiugina, pirmas - neramina. Esu košmariškai jautrios odos, švelniakailė - taip buvo pastebėta anksčiau. Nuo menkiausio įbrėžino ištrykšta kraujas arba atsianda melynės. O štai kas su mano rankomis - neįsivaizduoju. Po 10 dienų darbo tame viešbutyje pirštų galiukai tapo labai skaudųs ir oda sukietėjo tarsi mozoliai... :) na bet tai en pati didžiausia bėda gal. reiktų pastebėti, kad tai viena iš pačių nesamoningiausių darbo vietų, kokias teko matyti. iš pradžių viskas atrodė gan normaliai, tik per treiningą bandžiau nesėkmingai įsivaizduoti, kaip visus reikalavimus galima būtų padaryti tris keturis kartus greičiau. Kaip ir visos naujokes vargstu viršvalandžius, už kuriuos niekas nemoka. Bet kitaip ir negali būti. Tokią idiotišką tvarką kaip tame hotelyje sunku įsivaizduoti: kambarinės gauna nežmoniškai daug kambarių, jas tikrina supervaizerės, kurias taip pat dar tikrina menegerės. Turint omeny, kad tai tik 4 žvaigždučių viešbutis - sakyčiau prabangu. Beto, kambarinės ir supervaizerės dirba ne tiesiogiai viešbutyje o viešbutyje esančioje agentūroje. Savotiška. Tarsi įdarbintos viešbutyje, bet per agentūra - todėl dalis atlyginimo atsiskaičiuoja agentūrai. :) gudri sistema šiaip. ne veltui lietuvės dirba. Beje, dar kartą įsitikinau - tautiečiai londone tai dievo bausmė. Pirmą darbo dieną iškart apturėjau malonumą - tame pat aukšte dirbo kita lietuvaitė, aš jai labas o ji man kai dėjo rėkti..... :)) tipo aš iš jos vežimėlio rankšluosčius paruoštus pasiėmiau :) neturėjo laiko pasakyti labas, tai argi pasiklaus, ar aš išvis tą jos vežimėli mačiau? Pasakiau kad nerėktu ant manęs ir eitų pas memegerius jei aks neaišku. Ji iškart ir nulėkė ir neaiškų ko prikalbėjo.... na žodžių tą dieną mane gerokai pavaikė supervaizerė lenkė, ofisas padarė darbo kokybės patikrinimą (pirmą darbo dieną plius gavus daugiau nei vidutinę dienos darbo normą). Nieko... Truputėlį bendrauju darbe su kita lietuve iš Klaipėdos, nors yra su kuo pakikianti susitikus. O vakar tai buvo mistika nuo pat ryto.
Mistika...
Viskas prasidėjo ryte - dingo lapas su man paskirtu darbu. Viską išeiškojau po kelis kartus, apklausinėjau lenkes, kurios dirbo tame pat aukšte - neikas nematė niekas nežino. Nuėjau į ofisą, pasidariau lapo kopiją ir grįžus radau pradingusį popierėlį ant grindų, vidurų skalbinių kambarėlio, gerai matomoje vietoje. kaip jo neikas nepastebėjo? dzin... sutvarkius vieną kambarį, ėjau pasiimti palikto dulkių siurblio šalia ir pamačiau kad ties durimis sustojo kažkoks vyrukas iš room service . Stovi ir spokso padla. Sakau jam : hi, o tas man - labas snaige.... :))))
Pasirodo Orkas, mano senas bičiulis iš gimto meisto atsibastė dirbti į tą patį viešbutį. Ir susitik tu man taip... :)) Mistika įsivažiavo į darbo pabaigą. Baigiau darbą dviem valandom vėliau (už viršvalandžius nemokama), gavau velnių nuo lietuvės bobos, kuri dirba skalbykloje, kad ketvirtą valandą neatidaviau savo darbo palaidinės skalbti (aš jos manymu mėgaujuosi dirbdama ilgiau nei priklauso už dyką), kuri pareiškė, kad jai nesvarbu, kiek ilgai mes dirbame o 4 val turime atiduoti savo darbo drabužius skalbti. Ji buvo už durų, kai pasakiau kad nereikia taip žiauriai nusikalbėti... Ir nepatingėjo grįžti ir pasakyti, kad aš turėčiau mandagiau su ja kalbėtis :))) neatrodo, kad klausytis už durų yra nemandagu? Ir aš tai sakiau ne jai o Loretai? na žodžiu, eis skūstis viršininkei, kad aš grubijalinu jai :))) aš blogiukė aš blogiukė :)P o mistika pasireiškė tame, kad palikau raktus ant stalo ir pasirašiau kada baigiau darbą ir kad juos grąžinu. Po kelių min, atlėkė supervaizerė ir palausė kur padėjau raktus. Kartu su tokia klykuokle. Mums privaloma nešiotis dar tokį spiegiantį pričindalą, kad jei kas puls prievartauti - patrauktume už virvutės ir pradės klykti sirena. Tipo : dėmėsio, atekite pažirėti - prievartauja. Kas įdomu, užvakar darbo pabaigoje, ta klykuolė man pradėjo klykti šiaip sau ir negalėjau jos išjungti. teko suvynioti į du didelius rankšluosčius ir nunešti klykiančią į ofisą. spėkite, ar atbėgo kas nors manęs "gelbėti"? aišku ne. Niekam neįdomu, nors sirena tokia kad apkursti galima. Tai vat. Viskas dingo nuo stalo per keleias minutes. Nžn, atsirado arne, nes išėjau namo ir šiandien man išeiginė. Ryt visko gali būti... aš jau ir taip blogietė ir dar raktai dingo.... :)
Na ir nereikia...

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

pasirodo tu irgi poliarine... tik snaige :D

p.s.: butu idomu pasizhiuret i tave visiems be palaidine dirbanchia :D

welwet rašė...

jo ... mane neseniai kazkas mirce sniego karaliene isvadino net :)) shiaip tais be palaidines butu graziau tai tikrai :)