antradienis, birželio 27, 2006

laikykite špygas

mmm.. ryt tarsi laisva diena (prašmatnu turėti laisvą dieną vidury savaitės, kai laisvi savaitgaliai ir išviso dirbi tik 8.5 val.) bet šiandien man paskambino tokia lietuvaitė Gitana, su kuria mes kažkada tikrai maloniai derėjomės dėl darbo. Ji kaip tik pasiteiravo, ar nenorėčiau aš supervaizere padirbti viešbutyje..... :) juokinga :) nuoširdžiai tai aš išvis norėčiau padirbti normaliai nes piniginiai resursai nukris žemiau nulio ir ką darysiu tada? savarankiškumas - prabangus malonumas :) tad paaukosiu nieko neveikimo dieną pasivažinėjumui i Heathrow aierouosto rajoną ir kelionė ši prasidės 6 val. ryte :) šiandien pusę aštuonių vos atsikeliau.... :) na pernelyg daug vilčių ten nepuoselėjų, bet kol kas pas Melanie man savižudybė. Viskas puiku - tačiau darbo laiko man netgi dvigubai daugiau - būtų permažai. Etc - dzin. Žaidžiame. Aišku viešbutyje, ypač kuriame dirba lietuvės - garantuotas chaosas ir nesąmonės. Žaidžiame. Ah.. as nepasakojau kad vakar išgasdinau vieną savo klientų? jis smalsiai grįžo namo ir aš išgirdau kaip kažkas pas atlipa laiptais. Aš juk turiu raktus ir ateinu kai nieko nėra namie. Kažkas lipa.... staiga atsisukusi nejučiom taip klyktelėjau (įpatingai retas atvejis, aš beveik niekada neklykiu) kad vargšas vyrukas net už širdies susigriebė. Ir abu pradėjome juoktis, paspaudėme letenėles ir susipažinome. Na jaučiu susidarė jis gera porretą mano asmenybės :))) šiandien dirbau kituose namuose ir namų šeinininkas taip pat užbėgo kažko. Smalsūs suvėrimai visdėlto tie vyrukai :)))
nors man irgi būtų įdomu pasižiūrėti į žmogų, kuris mirinėja po mano namus kai nieko nėra :) antrasis smalsuolis netoks malonus. Nors ir muzikantas - turi net mini studiją pasidaręs viename kambarėlyje ir debesį gitarų ten laiko.
Ir taip geriame kavą su spurga ;)

va dar reikėtų iš Deborah savo gražiąją rankinę susigrąžinti šiandien.... nes turiu strateginį planą kaip apsirengti ryt kad nesimatytų anarchiška namo prigimtis :D

Komentarų nėra: