sekmadienis, birželio 04, 2006

noriu būti stiuardese ir dar i zoo

mmm... kokias stiuardesias mačiau šiandien... jei jau aš isižiojau tai vaikinai jaučiu krenta jas pamate. :)) nemegstu uniformu, bet jos taip tobulai atrodė! Spalva - kaip dangus hepiendiniame filme arba romantiškoje atvirutėje - tamsiai soriai žydros, o merginos tokios lieknos ir grakščios kad nepadarytų gėdos jokiam podiumui. Nustebau todėl, kad keik teko skraidyti, stiuardeses daugiau primine neisimiegojusias kaimo pub'o barmenkas :) arba į nuotykius linkusias pagyvenusias namų šeimininkes. gaila, nežnau kokiai air kompanijai priklauso dangaus spalvos merginos, būtinai pareklaminčiau.
beje, ryt nedirbu jau :)) šianiden buvo visiškas nesąmonizmas. Gavau kambarius dviejuose aukštuose ir tik nuo vieno aukšto raktą. Tipo pabaigsi šitą, ateik į ofisa ir gausi kitą. O sekmadienio rytą žmonės nelabai skuba lakstyti iš lovų. Vadinasi sutvarkai kambarį, pasižiūri, kad kituose gyventojai ir važiuoji iš penkto aukšto į požemį kur ofisas. Pasiimi raktą, atiduodi tą kurį turį ir po keik laiko pakartoji situaciją. tikiuosi suprantate, kodėl aš jaučiuosoi laiminga, ne snuo ryt aš ten nebedirbu. važinėti į ofisą būtų dzin jei tai neeikvotų laiko, kurio niekas neapmoka. :)
Bliamba kaip prisvilo indusas kažkoks per internetą... tipo kolega žurnalistas. O bože bože... turbut teks uzblockinti kai apsiramins, nes kai sakau kad aš away - netiki ir bando visiap prikalbinti. Nu nėra manęs nėraaaaaa :/ Aš gal noriu pažiūrėti ką nors dvasingo - pvz BBC filmą apie okeano gyventojus. Mūsųpasaulis milijoną kartų gražesnis, tik pakelkite akis nuo kasdienybės :) sako kiaulės neikada nemato žvaigždžių 9 jos negali pakelti galvos. Užtat orgazmą jaučia pusę valandos. Užtat jos ir kiaulės... :)
Aš tikiuosi kad kiek įmanoma greičiau nusigabensiu į Jersey salą (ji juk visai šalia) pasibastyti po G.Durrell zoo. Juk vaikystės svajonė visdėlto, o sala taip netoli... :) Kas nori kartu?
:)) http://www.durrellwildlife.org/ - štai čia as bandysiu patekti :)
Visada pripažinau, kad šis nuostabus žmogus žmogus ir rašytojas tapo pirmuoju dvasios mokytoju ir autoritetu labai pasišiaušusiai paauglei, kuri nepripažino JOKIŲ autoritetų apskritai ir aplamai. Mane išauklėjo jo knygos. Gal būt netobulai, bet juk nežinia kuo bučiau išvis patapus jei ne jis.
http://www.shoarns.com/Corfu.html - My family and others animals - man pačių nusotabiausių pasaulio knygų avangarde. kaip ir Bredberio Pienių vynas arba A.S.E Mažasis Princas.

G. Durrell knygomis užkrėčiau ir savo sesę ir jų dėka išmokau rusų kalbą ypatingai gerai. Ar žinote, kad jis niekada nerašė apie blogus žmones ir mokėjo džiaugtis keistuoliais? Jis išėjo į amžinosios medžioklės žemes tais pačiais metais kaip kitas mano 'formuotojas' - S.Dali.
Ką dar pamiršau pasakyti? ai... noriu šokti :) taip kad jausčiausi kaip skrendanti :))

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»