trečiadienis, birželio 21, 2006

sapnuoju kad noriu slidinėti aukštyn į kalną

senokai nesapnavau taip aiškiai ir dar kad prisiminčiau beveik viską. Nustebau, kad sapnavau Aurimą - visiškai nustojome bendrauti vasario pabaigoje, susipykome pirmą kartą ir paskutinį kartą. Viskas ir taip buvo aišku.. tad sapnavau buvusią meilę, kad esu Lietuvoje ir turiu vėl išvažiuoti, su kažkiais žmonėmis, pas kažką - tarsi mokytoją tarsi mamą - keičiauisa tai, kad iš buto galima tiesiai išeiti į lauką, bet viršuje ir apačioje yra kiti butai taip pat. Na juk sapnas :) Kažkokie pažystami ir senia nematyti žmonės atjo atsisveikinti su manim, bet man būtinai reikjo pakilti į viršų, ten kažkokios tipo vos ne vestuvs ir atsisveikiti su jais. Ten radau Martiną vyresnę sess dukrą. kuri kabariojiosi laiptinės turklais pasipuošus kažkokia ilga suknę su raukiniais, tačiau kažką burbtelėjo ir dingo, net nepriėjusi prie manęs. Aš tada nuspiploviau nuo visų ir nusileidau dar aukštu žemiau, nes ten lauk Aurimas - nežinau kodl. Reikėjo atsisveikinti. Ir abu svaigome tik apie mums svarbius dalykus, bet labai įkvėptai. Aš jam aiškinau, kad Londone turiu tokį didelį kalną, bet 60 laipsnių statumo. Todėl labai noriu moderniai slidinėti su slidėmis aukštyn - žemyn. Nors dar nemoku, bet išmoksiu. Ir pačiūžų labai noriu. Pačiūžų tikrai labai noriu, bet su riedučiais..... :) ir dviračio taip pat.
Toliau nieko konkretaus nebeprisimenu. Jis man kažką sakė, o aš neprisimenu. Įdomu, kodėl taip pradėjau atsisveikinti su visais? gal mirsiu? išsispręstų daug problemų :)))
šianden nedirbu, tai teks kąą nors susigalvoit. turiu per daug laiko ir permažai pinigų...

Komentarų nėra: