šeštadienis, birželio 24, 2006

juokingi ypročiai

labas rytas, neseniai atsibudau :) guliu lovoje su laptopu ant kelių ir geriu kavą. Tai nejuokingas bet labai malonus įptis, dėl kurio mėgstu atsibusti anksčiau. Nerūkau jau savaitė - tai irgi neblogai ania? po praeito savaitgalio dar negaliu atsigauti - tiksliau skrandis įsizeidęs ant manęs. Na jeiką tai mesti rūkyti visiškai nebuvo mano planuose. Bet jei jau taip atsitiks tai negi kankinsiuos ir rukysiu slapta nuo savęs? :)) o juokinas įprotis tai - užmikti su laptopu ant pilvo. gerai akd aš miegu ramiai, nes jau būtų nskridęs kur nors ne kartą ir ne du... Šią naktį miegojau palaimingai - keletą kartų prabudus pliurptelėjau su karaliumi (per gmailtalk) - parashau ką nors ir užmiegu, po to vėl parašau ir vėl užmiegu, kol apie trečią val. visdėlto atsibudau, nuėjau į tuliką, parašiau karaliui labanakt ir pabaigusi žiūrėti filmą - liepiau sau miegoti gražiai. Paklausiau savęs ir užmigau nejuokingai.Prieš kurį tai laiką, atrodo dar kai neturėjau laptopo - sugebėdavau umikti beklodama lovą. Nors man atoro taip ir su laptopu - ne srasdavau po galva redakcijos fotiką - tokį nemažą cannon :)) ir ne tik fotiką. kažkaip įmantriai susirangydavau tarp ant lovos sudėtų CD, knygų ir žaislų, o kas visų nuostabiausia - neprisimindavau kaip ir kodėl taip užmigau (alkoholis čia nedalyvavo) ir atsibusdavau dažniausiai paryčiais visai neblogai numigus, pasiklodavau lovą ir miegodavau toliau. žinoma, jei spėdavau pasikloti ją neužmigusi vėl beklojant... :))
Visdėlto miegu kaip kūdikėlis - košmarai mane aplenkia, ir miegu dažniausiai kaip katė - vios prabusdama ir su džiaugsmu nugrimsdama į miego debesį atgal, bet kada galinti pašokti iš miego visai žvaliomis akimis ir laiminga, kad kol kas to nereikia. Aš juk kovinė...

Parašiau ir pagalvojau - o kokių dar juokingų įpročių turiu? neprisimenu.. aš pati visa juokinga :))

Komentarų nėra: