sekmadienis, birželio 25, 2006

apievakar

na vakar vėl juokingai užmigau :) paskui atsibudau bet kompas buvo užmiges tada aš ji perkroviau ir užmigau kol jis krovėsi :)
dar labai juokinga man kad vakar buvau susitikusi su savo internetiniu broliu, tiksliau brolis mano tai zeniux, a šitas jaunikaitis kažkaip trečiu broliu patapo :) na gan standartinis litofcas grubiai kalbant :) bet visai mielai pakalbėjome besikepindami parke ant saulutės - tyras oras sveikata... ir kai pagalvoju, na kodėl su kitų tautų bičiuliais netenka o paties kartoti - kokie mes geri ir kokie kiti nevykę... :) todėl įpatingai nudžiuggau kai kitame parke susitikau Kolka :) Na Nikolaju, arba Nik - kaip ji vadina anglakalbiai. Nedelsiant buvo surukyta dar viena žolės porcija, manau mano trečiam broliui buvo savotiškai. Aš taip tolerantiškai kenčiau tuščius plepalus ir net pati juose dalyvavau mandagiai, geriau kava su šokoladu ir neniurnėjau kad noriu alaus (tik apsakiau kad mano draugai nukristų iš juoko pamatę mane ateinančia su kava o ne vynu). Ir čia štai tau - pokšt žolė! :)) paskui nuverėme į Marble head - toks metalistų pub'as netoli parko. Smagu :) lietuvaitis iš anksto atsisveikino ir aų tyliai kikianau mintyse. labai mėgstu Kolka - turbt labiausiai iš viso gausios rusų/ukrainiečių kompanijos. O šiaip visa kompany labai miela - reikės šiandien paskambinti Lenkai gal vėl į parką kuliūringai nubraukti... Gaila o galir gerai, kad Kolką matau labai retai - paskutinį kartą prieš metus, toje pat vietoje buvau susitikus. Bet užtat nuoširdžiai apsidžiaugiame kai tai įvyksta. Pbe pasedėjau prie vieno bokalo alaus su Kolkos 'grupokais' - jie jau daugiau kaip metus metalinę grupę pasidarė ir groja sau ilgus plaukus (kas turi juos) kratydami. Gaila dar nieko negirdėjau ką groja, utai Kolka gaus per ausį. Iškeršto aš jį įdėsiu dabar į čia. :)čia Nikolajus ir Niuros snukelis kampe kišo :)
aš šaunuolė - nei žolės nei alaus nepadauginau, apsiribojau minimumu ir labai džiaugiuosi dėl to - po praeito savaitgalio dar labiau pradėjau vertinti nuosaikumą :)) įdomu, ką pagalvojo mano tautietis trečias brolis? gerai kad man nesvarbu :) reikia maiau galvoti ką galvoja kiti :)
skelbiu palaimingos tinginystės kupinos dienos pradžią :)


Komentarų nėra: