antradienis, liepos 18, 2006

chilout


Dar vis kankinuosi be vajaus. Atidavin4siu pinigus buto nuomai ir dar liks skolytė truputi nuo praėjusiu dvieju menesiu :) geras mano šeimininkas ir kantrus. Todėl (heh... jis ant tų žodžių ėmė ir atėjo :))) Atidaviau biški pinigų irgavau debesį komplimentų, netpersižegnojo musulmonas :D na mano zydroji suknelė kažkaip visus labai žavi - ir vyrus ir moteris. Šiandien gatvėje mergina kažkokia pro šalį eidama pagyrė ją :)) Todėl dar kartą pasimaivysiu ir įdėsiu dar vieną nuotrauką su ja. :)P
Viskas gerai, turiu keletą idėjų - vieną beveik naują o kitą atgimusią seną. :)) pažiesim kas gausis. reikia vajaus man reikia vajaus vajaus :)
nes kol kas labai daug laiko leidžiu namie. Vajus suteikia daugiau erdvės :D
Ryt kelsiuos 6 val. Turiu naują klientę Camden towne. Liuks.

Ah dar vakar antrą kartą nukillinau "jaunikį" vieną... dabar jau uždėjau ignorą nes nervai nebelaiko man jo nesamones skaityt :) persistengė jis bandydamas man patikti :) taip persistengė, kad pradėjau bjaurėtis truputį. Laba juokinga, kai žmogus įsivaizduoja esantis tokio grožio, kad pamačius nė viena neatsilaikys... :)) Ar žinote kaip treniruojasi pvz. taikvando meistrai? jei sėdi gym'o staklėse, užsiaugina iš turimo lašiako 'rėmą" na žinoma jis išpūstas ir nieko vertas jei neplanuoji fotkintis gėjų žurnaluose. O paskui "sausini" išpūstą rėmą ir taip labai greitai užsiaugini "smūginius raumenis"... dar gali apsižiūrėti kaip koks briuslys kongfu kala ir pasimokinti iš indų filmo nugalėti vienu smūgiu būrį niekingū priešų ir busi nenugalimas. svarbu mintinai išmokti "prijomų" pavadinimus. Tada gali bet ką įtikinti, kad moki "kalti iš kojos" kaip filme. jei žinoma neužtaikysi ant tokio kuris savo dėl bukumo neatkreips į tai dėmesio ir atsidaužęs marmuzę pagrasins peiliu... Tada belieka griebtis pačio moteriškiausio būdo - pradėkite verkti. viena s"kovų" meistras, lengvai praradęs formą ir eilinį kart prisitvojęs alkoholio tai pabandė ir jo nepapjovė. :) Žodžiu jis pabėgo paskui. Jei jis tikrai turėtų tos samurajaus dvasios apie kurią man tiek kliedėjo, jam net nereikėtų xarakiri darytis. Jis būtų numiręs iš gėdos.
Žinau aš žiauri :) Bet aš juk turėjau pasirinkimą kažkada. Apsieisiu šį kartą be dramatiškų siužetų. Tačiau ar pagalvojate, kas yra tikrasis vyriškumas? Nesmerkiu vyriškų ašarų, jos net žavi - žiūrint kokia situacija. Tačiau ties kuria riba tampama menkysta?

Komentarų nėra: