trečiadienis, liepos 19, 2006

mano naujas draugas


tax... jo vardas Stupis :) as jau rašiau apie jį anksčiau, o šiandien slaptai nufotkinau :) jis nuostabus, tik nuotraukoje nesimato koks jis didelis ir pukuotas :) šiandien vis pažaisdavau su juo besitvarkydama (neiisvaizduojat turbut kaip galima gyventi apmusijus, apsišnerkus ir apskretus... tai kur kas daugiau nei jus manot :) kitavertus, jei tvarkaisi pats - kam tau kviestis firmą kad apkuoptu?). Dabar peripjoviau ranką. Norėjau ledą susmlkiti ir peilis nusprūdo... Dar malonu akd man vėl tik atrodo kad aš pastorėjau :)) na gal koki 1-2 kg priaugau (su rūbais ir bateliais sveriu 62 kg)- juk nerukau beveik visai jau nžn kiek laiko :) parukau retkarčiais bet ne kasdieną, nors cigarečių turiu nuolatos. Nes jei tik neturėsiu - mirtinai reikės parukyt :)) žinau aš save, todėl ramiai jas nešiojuosi kartu.
Labai nervinakaimynai, vėl pas kjuos privažiavę.. ne namas o čigonų taboras. paskaičiavau keik neprieko žmonių gyveną (neskaičiuojant nuolatinių gyventojų) - 7. Ir beveik visi lenda į mano aukšte esančią vinią, nors prievirtuvės yra dar viena neką prastesnė. Kartais kai nori į tuliką nueiti tai begioji per tris aukštus nes visuose kokia nors padla medituoja.... :/

šiandien buvo 35+ celsijaus. Tokiuoru neretamoteris dėvi ilgaaulius batus iki kekių, džinsus ar net švarką. Aš klaikstu tai matydama. Vakjkarautobuse, kuriame as teisiog tirpau (užvakar beje) prie mas prisėdo mergina su džinsais ir odiniu švarku. aš netžaktelėjau...

Komentarų nėra: