penktadienis, liepos 14, 2006

hmmmmm :)

Šiandien daug vaikščiojau, iš pradžiugalvojaus tik truputi pasivaiksčuisiu eidama darban, tačiau..... :D aš juk blondine - nusipirkau savaitini autobuso bilietą nuo ryt. Kai suvokaiu ka padariau jau buvo pervėlu taisyti klaidas ir as .
***
vakar kažkaip vėl užmigau berašydama.. o gal tik užsisvajojau, bet kai pasižiūrėjau ką parašiau - teksto bebuvo. Nusikiaukiau mintyse ir pagalvojau akd tokį moralinį stresą galiu pakelti tik ryte, nes jis protingesnis už vakarą. Akurat. Dabar atsibudus matau, kad tiesiog labai daug tarpo buvau nuspaudus ir tekstas pakilo į viršų ir nesimatė. :) tad ties kuo aš ten užsižiopsojau?
:))
na žodžiu pasivaikščiojau :) o miegojau daug ir blogai - užmigau pusę 12 ir 7 vos vos prabudau grojant žadintuvui. Bet vistiek kaip ir priklauso nuotaika puiki. Kažkodėl kelintą dieną jaučiuosi laiminga. Tas jausmas tarsi sviestas mane aplipęs ir neturi jiokios pateisinamos priežasties kaip pvz.: įsimylėjimas ar praturtėjimas. Nebent išprotėjimas, bet išorinių požymių kol kas nėra, ir as laiminga dėl to taip pat. :)))
vakar prieš miegą truputį skaitinėjau rusų internetą - man visą laiką kila įtarimas, kad tas nedidelis ir kuklus jumoro jausmas, kurį turi lietuviai, yra nevykusi gero rusų jumoro kopija (britų jumoros taip pat klasiškas, dėl to labai mėgstu bendrauti su britais - jei labai saviiromiški, o tai kaip pastebėta kažkieno, intelekto požymimis. Nes jumoro jausmą turi kai kurie kiti gyvūnai taip pat, pvz. bezdžionės ir delfinai (kertu lažybų kad katės, šunys ir šarkos taip pat), bet iš savęs pasijuokti sugeba tik žmogus. gal tie, kurie nesugeba to padaryti nevisai verti žmogaus vardo?). Keletas vakar rastų aforizmų mane pralinksmino :) pabandysiu išverti į tą nuostabiąjią lietuviųkalbą... labiausiai nudžiugino mintis, kurią manau naudosiu gyvenime gan dažnai: "Atsiprašau kad kalbu, kai jus mane pertraukinėjate." :)) Tai beveijk visų žmonių yda. Mano džiaugsmui aš ką jau seniai suvokiau ir stengiuosi nepertraukinėti žmonių su kuriais kalbu, ir klausyti ką jie kalbą ypač ginčo metu. Nustatyta, kad žmonės tik paviršutiniškai klausosi oponento. Ji tuo metu ruošia savo gynybą ir atatką mintyse. Ir visiai veltui. dažnaiusiai dėl tos priežasties ir nesusikalba kalbėdami apie tuos pačius dalykus. Nes pasakytio savo žodį tampa svarbiau nei išgisrsti ką sako kitas. Tas neugalimas noras "byloti tiesą" verčia pertraukti pašnekovą, nes kam ilgai klausytis jei vistiek nesvarbu ką jis sako? Todėl visiška tiesa - pertraukinėti kitą yra nepagarba pašnekovui. Tik ji yra ne todėl kad pertraukė o pertraukia pašnekovą todėl kad jo negerbia. Kitaip prieš pertraukiant atsipašoma. bet kam tai daryti jei jo negerbi? jis turėtų apsidžiaugti nes nereikės kalbėti ir išgirs tiesą iš bylotojo lupų :)) Beje, mano nuostabioji LŽ korektorė, kad ir kaip bandė atrodyti inteligentiška pagyvenusi dama su jaunatvišku žaismingumu, negalėdavo išklausyti nieko nepertraukus neilgiau nei pusę minutės. Man gėda kad ji taip pat priklauso scorpionų giminei. Aš įtariu kad tai klaida. Ji suklastojo savo dokumentus ir bando prisiplakti prie elitinio zodizko. Niekšė.
Dar patiko Vinstono Čerčilio frazė, kurią norėčiau rasti originale: "Aš myliu kiaules. Šunys žiūri į mus iš apačios nusižeminę, katės - išaukšto. ir tik kiaulės žiūri į žmogų kaip į lygius. " Žiauru išties :))
nakagi.. gal reiktų pradėt į darbą ruoštis. Turiu sunkią dienelę, bet nieko prieš kad visos darbo dienos tokios būtų.
Geros dienos ir jums :)*

Komentarų nėra: