trečiadienis, liepos 12, 2006

labadiena su vištiena

:) buvau apkaltinta exbicionizmu dėl to kad nuotraukų pridėjau į blogą... :) Aš juk ne aninimas koks nors... čia aš :) dienoraštis visada daugiau mažiau savęs demonstravimas.
Ir išvis... kuo čia manes tik nekaltino... Nekalta aš :)P šiandien dar vis bandau aiškintis su banku ir interneto provaideriais kokia proga ir kodėl ia mano banko saskaitos dingsta pinigai ir kur jie dedasi, jei steitmentas rodo kad nuskaiciuota bulldogdsl reikalavimu, o jie sako kad pas juos tokio duomens nėra užfiksuota. nusiunčiau steitmentą paštu ir laukiu atsakymo. Kol kas tylu.
Vakar dirbau pas naujus klientus - mano laimei darbo gausėja, atsiliepimai mano atžvilgiu kiek teko girdėti geri, todėl tikiuosi kad darbo padaugės dar. Na juk reikia :) va naujoji klientė Sarah turi labai kuda vyrą ir du labai storus katinus. :)) Ji pati visų storiausia, namai nerealiai apleisti ir plaukuoti ir dulketi. Aš negaliu atsistebėti, kaip žmonės turėdami tiek pinigų, gyvendami prestižinėse Londono vietose, senoviniuose prašmatniuose namuose, appsirūpinę pačia brangiausia orgtechnika, tuo pačiu gyvena kiaulidėje. Na aš tikrai nesu labai tvarkinga - aplink mane pastoviai betvarkė - pilna pridėta knygų, DC, neplautų puodelių (kėksštes stengiuosi paslepti), drabužių ir dar biliako - bet jaučiu baisų diskomfortą, jei kilimas apsivėlęs, mėtosi žiukšlė ir jaučiasi nešvara... nors mano supermažoj kamarėlėj palaikyti švarą ir tvarką nėra paprasta.... :)
Beje, Sarah - labai miela storulė. O viena skatinų - didžiulis pūstauodegis Stupid pripažino mane drauge, ir kai aš sėsėdama ant grindų dėjausi kedus išeiti, jis atsigulė šalia, apuostė mano kuprinę ir apsikabino jos diržus :)) Sarah sake kad jis nenori manęs išleisti. Tas katinas labai panašus į maniškį Begemotą, kuris išėjo į amžinosios medžioklės plotus prie man išvažiuojant į Londoną. Tik Begemotas buvo visiškai juodas o Stupid - baltanosis, su balta krūtinw, pilveliu ir liatianėlėmis. O visą kitą, net manieros - labai panašios. net amžius panašus. jei begemotas butų gyvas, jam taip pat butų 11a ar 12 metų...

Komentarų nėra: