sekmadienis, liepos 09, 2006

o ką aš sakiau?

Labas sekmadienis. Košmariška savaitė artėja į pabaigą :)) Na kaip ir tikėjausi nesąmonių netruko. Vajaus adapteris galutinai numirė, ir aš išsitraukiau iš spintos senuką Sraigių. Nerealiai mielas kompiukas. Jis turi tik 3 Gb, tačiau pakankamai greitai ir užtikrintai sukasi, atlaikęs daugybę negandų ir mano lameriškų eksperimentų, todėl jį branginu beveijk taip pat kaip naujajį Vajų... kuris kol kas ilsisi spintoje. Kol geresni laikai leis man įsigyti naują adapterį. Jau pirmadienio naktį sraigių pradėjo atakuoti tks debesis virusų, kad as pusę nakties atsimušinėjau nuo jų atakų ir bandžiau prasivalyti nors kažkiek. Ši kova aprimo tik vakar. Dabar AVG neberanda virusų, kurių žinau kad tikrai dar likę, todėl teks būti budriai ilgiau :) o kas darėsi.... baisu :) pirmą karą 'prašinkavus' sraigių AVG identifikavo 48 rūšių virusus ir trojanus (ir ne po vieną, kai lurie buvo poromis ar net su visa šeima), kai kurie atrodė įpatingai kreupiai pasislėpę po pavadinimu 'trojan arba virus downloader' arba 'generic'... o ką jau kalbėti apie didžiulį debesį įvairiausio spyvarinio šlamšto, kurio prisisiuntė į vargšiuuką sraigių. Beje, manau kad Vajus butų tai atlaikęs kur kas skausmingiau, jei išvis būtų atlaikęs. Krizinė savaitės diena buvo trečiadienis. gerai kad bent į darbą tą idiotišką dieną nereikjo, nes neaišku kas būtų nutikę. palikus skanuoti kompą, nuėjau į parduotuvė ir bjauri juodaodė kasininkė man pareiškė, kad mano banko kortelės kasos aparatas nepriima. buvo akivaizdu, kad ji nutraukia operaciją, bet ką su pliku pešiotis. Visdėlto užmokėjau jai grynais ir nuslinkau į bankomatą patikrinti situacijos. bankas jau nedirbo, todėl pamačius, kad sąskaitoje neliko pinigų - tik 9 svarai su smulkmena, pasijutau biški skęstanti... rytojaus dieną reikia naujo savaitinio autobuso bilieto, o jis kainuoja kur kas daugiau nej ta suma, kurią mannrodė bankomatas. ir kurios aš vistiek negalėjau pasiimti is aparato, nes buvo mažiau nei 10 svarų... Shit. Pusiau panikoje ir galvodama galimus išgyvenimo variantus, paskambinau draugui-priešui Sauliui. Apiejį atskira kalba ir nenoriu gaišti laiko bent dabar, nes jis nevertas to. trumpai sakant mano pažystamas dar iš Lietuvos, geras padla ir labai nepatikimas žmogus, bet turintis ir kai kurių pliusų. trumpais periodais galiu su juo bendrauti, bet tik trumpais nes greitai kyla noras jį nudėti. :))) turėčiau už ką... beje, prieš dvi vasaras jis manęs nepasmaugė tik todėl kad viena mergiotė žiauriai klykdama mane šiaip ne taip išvadavo iš jo. Istorijos... Ir taip, ką pasako man mielasis bičiulis, kuris visokiais būdais bandė mane priversti gyventi kartu? - Aš turiu tik 5 svarus, jei nori, gali atvažiuoti - aš centre būsiu ir tau paskolinsiu :)) jomajo... Ačiu Sauliau... aš pragare anglimis atsiskaitysiu su tavim už begalinį tavo gerumą. Beje, jis iki šiol nepaskambino pasiteirauti - kaip man ten viskas. Namie manęs laukė masinė virusų ataka. Tokia, kad kompas neatlaikydamas tokio kiekio vieenu metu dirbančių programų lūždavo, persikrovinėjo ir kitaip kankinosi. Deborah man pasiūlė kažkokį antivirusą atsisiūsti, kurio iškodama, atrodo webe download.com radau naujo antiviruso reklamą... Win AntiVirus 2006 ! valio aš išgelbėta! kaip ir prikloso, antivirusas už babkes, bet kažkiek galima naudotis nemokamai, tipo įsitikinti kad verta mokėti už jį... Tas trečiadienio vakaras dar buvo puikus tuo, kad visi mano brangieji bičiuliai galintys patarti ir perspėti, buvo visiųkai nusispjovę į mano pusę, ir mano bandymas susilaukti bent mažiausios paguodos ar pagalbos buvo arba ignoruojamas arba apribotas "neverk". Aš neverkiau. Aš tik dariau tai ką galėjau pati su savo supratimu tada. Neturėjau kada laukti. Situacija vadinosi "Jei draugas pateko į bėdą, tai toks jis ir draugas". norite pasidomėti ką aš atsisiunčiau? Mano angelas sargas, sužinojęs susiėmė už galvos. http://www.d-a-l.com/help/showthread.php?t=40798 - žmonės verkia nuo to antiviruso labiau nei nuo virusų :)) tad apraminus virusiukus Sraigiuje, teks bandyti atsikratyti galutinai šituo siurprizu, kuris saugiai neišsiremovina. beje, SpyBot indentifikavo jį kaip virusą. Ir neklydo :))
4tadienė darba sturėjo prasidėti nuo 2, per dvi valandas galiu nueiti pėstute iki ten, todėl labai nepanikavau ir iš ryto nuėjau į banką aiškintis kas darosi. Siurprizas buvo malonesnis - pasirodobankomatas buvo apgedęs, ir mano sąskaitoje buvo 39 svarai su smulkmena ne 9... Tačiau 38 svarus man kažkodėl nuskaičiavo už nesumokėtas interneto paslaugas, už kurias buvau sumokėjusi prieš dvi dienas... Shit. Atsispauzdinus steitmentą ir nusipirkus autobuso bilietą grįžau namo aiškintis kas darosi. Interneto provaireriams nepavyko prisiskambinti, tiksliau jų sistema kažko apgedusi, tad palikau nešiojamą namų telefono ragelį Deborah, kad ji atsilieptų, nes jie žadėjo perskambinti išėjau į darbą. Trečiadienio vakare aš ją truputį norėjau primušti slaptai :))) Ji iš neturėjimo ką veikti, puolė gelbėti mano intenetinį ryšį (nepasakiau, akd bevalydama virusus privaliau modemo draiverius ir nesupratau kas atsitiko - po persikrovimo negalėjau prisijungt prie interneto) - dvi valandas ji bandė instaluoti man kitą modemą, nors aš jai aiškinau, kad jau bandžiau tai anksčiau ir jis nesijungė prie interneto. kai tai nepavyko ir jai, ji pradėkjo lakstyto po kaimynus (gan isteriškai) ir organizuoti dar vieną paplidomą kabelį... nes ji prisiminė, kad šis modemas jungiasi įpatingai: USB kabeliu i kompa ir modema ir dar iš modemo į dar kažkur - ar tais į telefoną artais į telefono filtrą, paskui telefono laidas jungiamas dar kažkur o laidas, jungiantis modemą ir telefono filtrą ..... Na apsurdas visiškas... kai aš bandžiau apprieštarauti kad taip negali būti ir visų modemųveikimo principas yra paprastas ir aiškus, ji labai piktinosi ir nervavosi. paskui įkalbėjau ją leisti man pabandyti periinstaliuoti mano seno modemo draiverius, susitariau, akd jis jeiką - paskambins ryt provaidriams ir saugiai užsirakinau savo kambary. Tad 4tadienio rytą ji su džiaugsmu stvėrė mano siūlomą telefoną ir pažadėjo išsiaiškinti su visais ir viską. Kai gryžau namo, ji buvo nieko neįsiaiškinus, tačiau nenorėjo man grąžinti mano telefono, nes laukė Į JĮ skambučio dėl darbo interviu. Aš palikus jai telefą nuėjau pas save, ir tik vėliau pagalvojau, kadtai reiškė, akd mano mieloji kaimynka skambinėjo iš mano telefono savo reikalais. Ir atmintis atgamino, kad telefono numeris, kurio skambučio ji laikė ir turėjo užsirašius ant lapelio lyg tais buvo mobilus.... be panikos. Man tik to betrūko.... kad fdar priskambinėtų į mobilką iš stacionaraus telefono, kurio skambučiai į GSM tikrai brangūs. baisiasia, žinant Deborah pomėgį pliurpti ir kabėti ant telefono linijos.... Aš dar nežiūrėjau į savo telefono sąskaitą internete, ir bijau tai padaryti :) Abejoju ar ji norės apmokėti jei bus prikalbėjus, pyktis labai nemėgstu - kokie namai kai juose karas? pakanka Monika su Janu atvirai rodo savo nepalankumą po to kai pradėjau rakinti savo kambario duris kaskartą kai išeinu iš jo toliau nei į koridorių... Na pažiūrėsim. Nežiūrių nes kol kas stresų ir taip pakanka. Su banku išsiaiškinsiu ryt - man nuskaičiuoti pinigai neteisingai, su šeimininku dėl laiku nemokamos nuomos susitariau taip pat, virusus apvaliau.... Ir štai aš vėl čia.

Komentarų nėra: