pirmadienis, liepos 03, 2006

ka aš žinau kas bus jei pirmadienis taip prasideda :)

Vakar tiksliau jau šiandien ilgai negalejau užmikti - rašiau blog'ą iš nemigos :) ir kai nutilo muzika išgirdau krepšdesį... tylų bet aiškų. Visai netoli mano kojų, pei lovos kampe po maišeliu ;/ pradėjau bijoti. Žinau akd virtuvėje yra pelių... aš jų tarsi nebijau kai nemiegu, bet kai miegu ir kažkas šmirinėja tai bijau. O JEI TAI ŽIŪRKĖ? pabandžia patrypti kojomis, bet kilimas nuslopino garsą. Tada pabandžiau stipriau padaužyti į sieną. Krepšdukas nekreipdamas dėmesio gazdino mane toliau. Keista. Net žiūrkė būtų stabtelėjusi. Keista... Tada nusprendžiau geriau žūti, bet sužinoti kas drįsta mane taip gazdinti. Pasirodo - vabalas, negalintis išropoti is polietileno maišelio krepšda. O aš jau prisigalvojau. Už tai aš jį išmiačiau per langą. :)P
Ryte atsikeliau anksčiau ei atsibudau - visai kaip masania tame filmuke, nugrybavau į vonios kambarį rytiniam pasisiavimui o ten.... Taks.. kai ieini i vonios kambarį, iškart dešinėje - vonia, užimanti nišą tarp durų iš prieų jas esančio lango, klozetas kitoje pusėje - priešais ją. Taip gi įgryauju beveik užimerkusi į vonios kambarį, o ten... :) vonioje, kurioje nera vandens ant nugaros isdarineto boilelrio pozoje guli Deborah ir žiūri i mane nustebusiom akim... Pagalvojau kad sapnuoju, pasakiau "ups" ir kaltai išsliukitau susioti į kitą aukštą. Pagalvojau jau paskui, o gal reikėjo atsisesti ramiai ir kaip niekur nieko ten? įdomi gi situacija būtų... :)) ak... pikantiškos detalės: Deborah gulejo nuogais papais ir su pizaminem baltom kelnėm ant nugaros, užvertus kojas kaip jau minėjau "a la chikenas" arba apvirtes karkvabalis. nesupratau kodėl neprisileidusi vandens - nors bendriau tokioje pozoje prigertu turbut :)) kodėl neužsirakinusi is vidaus ir kodėl taip nustebusiai į mane žiūrėjo?
šiandien nuo karčio lydėsi asfaltas todėl jaučiausi įpatingai gerai. Dar vienas keistokas vaizdelis man pasimatė per autobuso langą: nėščia kinietė at buso sustojime atsitupusi vėmė. Tik pusmetris nuo kažkokio vyriškio. Pavėmusi ji ramiai išsitraukė mobilų tel. ir atsistojusi į savo privėmimą pradėjo rašyti sms :) žiauru.
Tik vienintelis dalykasmane labai liūdina - namo laptopo adapteris nusibaigė. geraikad ištikimasis senukas Sraigius gyvas irvėl mane gelbsti :)

Komentarų nėra: