pirmadienis, liepos 03, 2006

naktibalda

heh.. nenoriu aš miego... :) 00:41 :) klausausi 6ios dienos atradimo... Frou Frou :) tiksliu turėčiau padėkoti Keiya_black :) jis man atsiuntė vieną anime klipą, kurį pažiūrėjau kaip į multiką ir pagalvojau akd graži daina. Aš iš tikro net neupratau kad tai klipas... ir vadinosi jis kažkaip kitaip, o gal ir ne klipas velnias supaistys :) šianein betvarkydama kompa radau ta anime klipuką kažkur užgriuvusį ir pasižiūrėjau dar kartą. Bežiūrėdama prisiminiau, kad kai žiūrėjau jį anksčiau, pabaigoje buvo parašytas butažodis - Frou Frou :))) Ėmiau ir susiradau :) pakeliui užnešiau virusą Virgiui Spirgiui :)) jis bando kartais įtartinai pasižirėti į tai ką jam siūlau, bet atrodo dar nei karto nesupeikė nieko ania? :)) jam net dramenbeisas patiko :) tiesa po kiek laiko jis pamiršo kad jis patiko ir vėl pradėjo į d'n'b pasiūlymą žvairuoti. AFI jam patiko taip pat kaip ir man o tai reiškia - labai :) Daba sergam Frou Frou... Norite išbandyti? Must to be Dreaming - tai ta pati daina, kuią aš išgirdau anime...abai apsidžiaugiau ją radus mptrys formate :) o kitoji - man ją asiliukas iš interneto atitempė.. . :)o aš pabandysiu užkrėsti kitus... na būna su imunitetu ir jiems tyčia nepatinka mano gražiausia muzika (tai todėl kad jų muzikinis skonis labai neįsivystęs ir jei nesupranta tikro grožio :)))P)

http://www.box.net/browse#folder2165885


Spekite, kam aš naudoju valgymo lazdeles japoniškas?
:))

Komentarų nėra: