sekmadienis, liepos 02, 2006

masianya... masianya blin ... :))

na laba ryta ;) vakar kol neužmigau vėl palaimingai, skaičiau vieną rusų saitą - kad as skaityčiau visą pateiktą info iš konpo labai retas atvejis pasakyčiau nes paprastai helpo net kai labai reikia negaliu perskaityti iki galo. O skaičiau apie Masiania atsiradimą o labiausiai tam užvežė - kai pamačiau jos kūrėjo nuotrauką... Niekada nemačiau nieko panešesnio animacijoje ir gyvenime :))) nukarosinau keleletą nuotraukų kaip įrodymų :) mmm... šita - man labai patiko saito teksto stilius. neperlenkta su slengu ir tuo pačiu viskas labai viename stiliuje ir lengva ir šmaikštu o kam nepatinka gali žiūrėti gozietos Pravda tinklapį.... :)) man dar iki šiol baisu prisiminti netikros lietuvybės netikrą ir skausmingą bandymą išsaugoti - mano gerb. korektorė LŽ mano akimis mokėjo žodžių daugiau nei Elochka Ščiukina gyvenanti per amžius "12 kėdžių" bet vargu ar daugiau už ten pat minimą Mumbo-jumbo gentį, kurį būdama aukštesnėje įsivystymo pakopoje žinojo 300 žodžių... :D ji perašydavo beveijk visą laikraštį labai nykiais sakiniais kurie nubraukdavo betkokias emocijas, dažniausiai informacija dėka ir vardan jos riboto supratimo bjauriai išsiraipydavo. Bet kadangi šefas sunkiai skaitė dėl savo sportinio išsilavinimo, tai jam buvo gerai. A kodėl laikraščio pardavimas pradėjo kristi tai jis negalėjo suvokti :)) tai įpatingai mane juokino. reikia pastebėti, kad iki Ramintos atėjimo laikraštis po truputį ir stabiliai didino skaitytojų ratą (kol jame buvo ką skaityti). Aj dzin... ką aš čia užsivedžiau :) su pagaliu atgal nenuvarytų ir jokių lietuvių ir laikraščių daugiau. Turiu kitų planų...
taip Grįžtame prie Masianios. Aš tik norėjau paminėti, kad vertinu vientisą stilių :) net labai. Ir tai.. keltas nuotraukų kurios mane rimtai pralinksmino.. o ypač nauja mutl serija http://www.mult.ru/projects/mas/mults/mult_168.html :)) skanios rytines kavos :)P

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

fainai parasyta viskas labai linksmai ir smaiksciai