šeštadienis, liepos 29, 2006

londone pagausėjo pusdurnių ir blondinių... (tęsinys)

ai kažkaip vis tingiu rašyt. man labai vajaus truksta labai juokinga, akd anksčiau rašyti su laptopu man buvo kančia, o dabar naudotis mousu (pripratau prie touchpado per dvi dienas ir valio) bei dideliu PC nam nebepatogu. O sakiau kaip galima prie tos klavos priprasti :))) na aš juk optimistė.

Londone šia vasara blondiniu antplūdis. Ne tik is Rytų europos atvykusios lietuvaitės, lenkės, slovakės bei jomis apsimetusios ukrainietės daugumpje blondės, blondinėmis vis bando patapti negrės ir net vis daugiau arabiu bei indusių. Sunkiausiai šioje srityje sekasi chainikams (kiniečiams) - ju pastangos ryškiai ryšų stagarų neperžengia. negrės gudresnės - jos nešioja perukus (kai virš 30+C taip pat) arba dasipina sviesias sruogas. Perukai jų tarpe labai populiarūs. Reikia apstebėti kad dauguma jų pasižymi moteriškumu kur kas labiau už europietes, kol nepradeda storėti (pradeda vos ištekėjusios arba jau nuo vaikystės būna storos - tada stporėja dar labiau) - labai dailių figurų ir ilgakojės. Keista - net stambios negrų p[atelės dažniausiai būna ilgomis kojomis. Tai ne kiniečių-japonų egzotika - pagaliukai su trumpomis ir dažnai klišomis kojytėmis. Negaliu pasakyti kad toks masinis sublondėjimas man nepatiktų - dažnai pasi-žiūri į kokią gan nupiepusia moterėlią mergužėlią ir pagalvoji, na bent jau dėl plaukų spalvos galima atreipti į ją dėmesį. Iį šaiip man gražu. Kuo daugiau gražių moterų tuo gražiau juk. Labaiusiai bijau negražių ir nelaimingų.... ojiojioj ko galima tik iš jų besulaukti, geriau nereikia ;))

Va pusdurnių pagausėjimas man patinka kur kas mažiau. Ir net neramina konkrečiai. Apie Deborh, gulinėjančią tuščioje vonioje nuogais papais ir užverstmis kojomis jau rašiau. Pirmadienį ji man pasakojo kad pradėjo dirbti, labai puikus kolektyvas, bet sėdi visą savaitę namie. Jau buvau sunuogąstavusi šiandien ar tikrai jai viskas gerai - kelios dienos ir naktys iš jos kambario gird4ti tik televizoriaus televizoriavimas, bet kai išgirdau jos žvalų balsą koridoriuje pagalvojau - gyva...

Labiausiai nerėjau paapsakoti apie labai keistą transvestitą, gyvenanį mano rajone. Pirmą kartą kai apstebėjau jį važiuodama autobusu pagalvojau kokia keista bobulė. Transvestitai paprastai stengiasi atrodyti kaip superseksualios moterys. Šis atrodė kaip labai aukšto ūgio kuprota bobutė. Įsivaizdinkite: madaug 185-187 ugio lieknos sudėjimo šveisios odos (bet ne europietis), arabiškos nosies sąvininkas, su raudona smulkiais taškeliais suknele labai senovinio sukirpimo panašaus į chalata, užžsirišės bobutiškai skarą ir pasiemės terbą daržovėms neštis. Jis ėjo smarkiai sulinkęs ir didelaiis nebobutiškais žingsniais, Ak - pamiršau didelius akinius. :) labai nustebau ir pagalvojau akd man vaidenasis :))) Užvakar aš vėl jį mačiau - tik šį kartą su languota chalatinio sukirpimo sukne (visdėlto skeltukas nugaroje nebobutiškai gilus!), švelniai ružava skara ir plonytėmis kojinėmis bei vyrisškais juodais batais. Vienos kojos pėda apibintuota ir ėjo jis dar sunkiau ir dar labiau sulinkęs, tačiau ant peties nešėsi rankinuką. Nenustebčiau jei kojines jis segėjo (na su tokiu seksobu dirzeliu na žinot juk :)) ir matėsi kad dėvi liemenuką, tik labai nenidelio dydžio. Gal pradėta gaminti vyriški liemenukų modeliai?

Šią savaitę stogas čiuožtelėjo dar vienam mano kaimynui - nelemtajam Janui. Ėmė sau ir sugalvojo šaldiklį atitirpdyti... Žinoma, jis buvo klaikus, tačiau jis visas užkrautas viso namo gyventojų užšaldytais produktais. Tai nesutrikdė šauniojo Jano - jis viską išnešė (viską tai iššskyrus šaldiklį) į kiemą ir tvarkingai sukrovė ant saulutės (virš 30+C). Dauguna grįžo iš darbų daug vėliau ir buvo gerokai nustebinti akd jų produktai kepa saulėje be jš žinios,

Anonsas: Indiškos vestuvės ir jaunikis su užuolaidėle ant veido!!


4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

man labiausiai patiko janioooo nuovokumas :] jis latvis kiek speju is vardo? tai kadangi pavasari teks tikiuosi pabuvoti pusmeti latvijoj tai laikysiu savo saldytus produktus iskart ant saulutes kad po to perdaug grauztis nereiktu, ka gali zinot kiek ten tokiu janiu dar gyvena

welwet rašė...

heh... Jan - slovakas... apsimetėlis gerietis. :) Buvo pikta, kad jo produktai aišku nebuvo pakepinti ant saulės... o jis paskui visa vakarą laikė šaldiklį atidarytą, nors jis buvo seniai atitirpęs. Tipo valė...
Ridiska jis - blogas žmogus. Juokinga tai, akd aš ilga laika tvirtinau, kokie puikūs mano kaimynai. Keletas gėdingų įvykių privertė perigalvoti :) Šaldiklis beje tik kruopa palygint

Anonimiškas rašė...

oj kokiu cia kaimynu yra, as tik pradejau remonta tai iskart suleke rekdami kiek cia dar grezit, o po keliu dienu visi kaip susitare patys pradejo, tai vienas kaimynelis kuris nesiryzo remontuotis po savaite jau vaiksciojo su savim kalbedamasis, nors jam dar tik 26 :]

welwet rašė...

:))) o nuo keliu metu galima su savim kalbetis nebaudziamai? :))