pirmadienis, liepos 31, 2006

ir vėl pirmadienis....

Aš atrodo perdaug džiaugiausi kokls puikus mano šeimininkas namo... Bandė mane įtikinti kad esu jam skolinga vienu šimtu svarų daugiau ir mane už smakro peradėjo tampyti.... Tikiuosi kad neįsijaus...
Va savaitgalį nufotkinau šalia vykusias indusų vestuves. Buvo labai juokinga , aš ėjau bulvių pirkti jeiką... Juokinga dėl to, kad prie mano akių debesis indžių su ryškiais skarmaleliais ir blekiniais dzinguliukais ir barškaliukais išlinlindo iš parduotuvės. Matote iškabą 'Off License'? na tai tie indusai ten ir gyvena... kur parduotuvės tarnybinės patalpos turėtų buti. Labai bjaurųs indusai. Užkniso mane kad ant centų apsukinėja.. praturtės nuo to galima pagalvoti ir einu pas kitus indusus. O labiausiai bjaurūs išvaizda. Žmona vieno graži, bet jos vyro šeimynėlė.. na negali būti geri žmonės su tokiais veidais :)) keisčiausia ten viemas paauglys... nesuprantu ar tai labai labai negraži mergina ar bachuriokas su padidejusiais papais...

kai išlindo visos vištelės iš larioko, jaunikį pasodino ant arklėko. Atrodė kaipo princas Kalava koksaitais... juokingiausia buvo tai, kad jis turėjo kazkokia karolių u-uolaidėlią nuo turbno nukarusia beveik iki bambos. Tai aš kaip jau pasakiau apie tos giminės vyrų grožį tai nesistebiu kad jis pridengė jį. Nuotaka gal nepabėgs (mias moterys labai kantrios ir atlaidžios visokiems bezdžionžmogiams kurie pretenduoja į vyro vardą, ypač jei norime ištekėti), bet arklys galėjo pasibaidyti.


2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

"Gerbiamoji" autore,

Su nuosirdzia pagarba prigimtinei kiekvieno indivo teisei laisvai reiksti mintis, tenka pripazinti, kad ji vis del to turetu buti suteikta ne visiems, ar bent jau atitinkamai ribojama.
Kaip pastebima is "nuostabia erudicija" pasizymincio straipsnio, Jums ne tik truksta elementariu ziniu apie atitinkama kultura, taciau ir Jus pacia geda vadinti lietuviu kulturos dalimi, ka jau kalbeti, apie tokio elemento kaip Jus atsiradima Jums visikai nesuvokiamoje aplinkoje. Nuosirdziai gaila, kad lietuviu visiuomenes dalis, pasizyminti primityviais vertinimais ir ne tik netolerancija kitiems,bet ir didele isprusimo stoka (tai akivaizdu, tiek is Jusu rasymo stiliaus, tiek pacios apverktino "sugebejimo" vertinti Jus supancia aplinka, ir ne tik), savo pastabomis daro geda visai lietuviu bendruomenei.
Sakote, "bjaurus indusai". O apie save nepagalvojote? Is jusu pabiru minciu, persmelktu nepelnytu paisslykstejimu kita kultura,patikekite, akyse iskyla ne indusu, bet Jusu pacios, bajurys veidas. Juk isorinis grozis labai greitai virsta viso labo pasibaisetinu randu, kuomet atsiskleidzia individo vidus.
Jeigu Jus tuo didziuojates, didziuokites. Taciau randuotieji, spinduliuojantys geri.susilaukia tikruju komplimentu, regis, jusisko grozio, net ir nulupus ta apgailetina, kvailu nusistatymu suformuota, randa,nebeatrasi.

Mazutis, bet nupsirdus, patarimas Jums, gerbiamoji: kita syki, pries savo "nuostabiuosius" ispudzius skelbdama visuomenei, pasidomekite, bent jau apie ka rasote. Atrodote net nebe juokingai, bet graudziai.

sekmes

Inga

welwet rašė...

Mieloji Inga... iš kokio medžio iškritote? koks čia jums straipsnis?? :))) čia mano dienoraštis. asmeninis. nepatinka - nežiūrėkite, juolabiau kad aš tarsi jo niekur nereklamuoju ir neskatinu nieko skaityti :)

net čia nėra ramybės nuo piktų bobų...

:))) na bet užtat prajuokino :))))