antradienis, rugpjūčio 01, 2006

Pasiutau

Ytariu kad mane vėl užpuolė mažakraujystė - jau kuris laias labai greitai pavargstu, kur kas ilgiau miegu nei paprastai, darausi susnudusi ir pan. :/ Pažadu nusipirkti vitaminų kai tik išgersiu tuos kuriuos pamiršau :))
darbo antradieniį mėgstu dėl žmonių pas kuriuos dirbu. Ryte pas storąją Sarah (mano draugo didžiojo katino šeimininkę) o po pietų pas Philą Millo. Iš pradžiu jis man atrodė visiškas pižonas. Net nusistebėjau kad toks frantas turi įsirengęs muzikos studiją namie. Praeitą menesį aš net įdėjau čion keletą nuotraukų su gitaromis kurios ten sudėtos. Dar žinoma visokios aparatūros denbesis ir sintezatorius bei kitokie pričendakalai alia mikrofonai :)
Tai vat. aš dar nepasakiau akd Phil - labai mažo ūgio vyrukas, gera galvą mažesnis už amne, pasirodė kad labai ligotas - man atrodo asma. Namai pilni vaistų ir kažkokių šlangelių. Nežiūrint to, Philas - firmos direktorius, labai energingas ir užsidegantis žmogelis turintis dievišką sugebėjimą bendrauti betarpiškai, nenukrypdamas į familiarumą ir manioano pirmą įspūdį stipriai pakeitęs.
Labai nemėgstu kai namų šeimininkai maišosi aplinkui kai aš dirbu. O philas tai dao nuolatos. Turiu jo buto raktus ir kodą nuo signalizacijos, jis ateina kartais kai aš dirbu (ateinu du kartus sutartą valandą)ir matyt aš jam visai netrukdau. beje, jo ir Jannifer butas labai įdomiai irengtas buvusiame sename pube. Aišku viskas naujai perdaryta ir dalis grindų tarp pirmo aukšto ir pusrusio išimta - padaryta erdvi labai aukštomis lubomis virtuvė-svetainė, šaliakurios studija. Tai tuo metu kai aš dirbu jis sten taip pat dirba - atsiveda koki kolega ar verslo parrtnerį, pasistao kompa antstalo dar laptopų prisineša telefonų... aš šalia lyginų jo marškinius ir jie draugiškai stengiasi patraukti kojas kai as šluostau grindis su mopu :)0 Man jau irgi jie nebetrukdo.. nors labiau nebetrukdo kai namie jų nėra man atėjus :))

Šiandien man įpusėjus tvarką Philas grįžo, mes draugiškai susimojavome, nes jis eilinį kartą kalbėjo telefonu o už keletos min, atėjo viešnia. Labai primenanti mano draugę Ingą kuri lietuvoje. Tokia truputi klykaujanti ir trykštanti energija. Antradienis man lyginimo diena ir
jie įsitaisė gerti arbatą stovėdami netokliese manęs, už ndaugiau 1.5 metro. Philas vėl kažką labai įsijautęs pasakojo kol kalba nukrypo apie biznio sąlygas Rusijoje, kuriomis oratorius buvo pasibaisėjęs. Mano žvilgsnis netyčia susidūrė su jo viešnios žvilgsniu ir aš neatlaikiusi tyliai nusijuokia (ji sukikiano taip pat)u. Philas pašoko - ooo tu juk iš Rusijos? aš juk tiesą sakau ! Na aišku, kokia dar Rusija. Apkalbėjome Lietuvą, o pasirodo kad jo draugė iš Naujojsios Zelandijos ir net Wellingtono (LinaiLinai be be be ;))P). Pakrykštavome koks tai gražus miestas, pasigyriau kad mano bičiulis ten išvažiavo dirbti pasakiau kad Rusų jie vistiek nesupras, nes tam jiems reijktu bent pusmetį gerti degtinę stiklinėmis kasdieną. :)P (apie degtine nesakiau nes nebutų supratę vistiek :)))
Paskui jie nuėjo į studiją ir Philas uždėjo labai gražią muziką. Kažkokia daina akustinė.. Kaip supratau jo sumeistruota. Niekada nepagalvočiau kad firmų direktoriai gali kurti toooookius gabalus. Aparatūrą jis turi ne buitinę... Garso švarumas ir skambesys buvo toks kad kvapą gniaužė. Klausiausi apšalusi. Pgrojęs du gabalus autorius uždarė duris ir tada dainavo live Naujojizelandietė. Puikiai dainavo, išėjau tyliai netrukdyama repeticijos :)

Ai dar nepasakiau kad Philas pasigyrė irgi - jo protėviai iš Kazakstano. Nusijuokiau ir pasakiau kad i kazacha jis nie kiek nepanašus.
Sugrįžus namo iškarrt puoliau skambinti į BT. Bulldogas (ir pasiutau)

Komentarų nėra: