penktadienis, rugpjūčio 04, 2006

paaiškinimas apie pasiutimo priežastis

na aš tada labai miego norėjau.. Pasiutau dėl to,kad kažkokia šavalka BT klientų serviso telefonu su negrišku akcentu man tokį š... malė, kad buvau priversta paprayti amne sujungti su jos manegeriu. Padėjo. Na koks mano reikalas, kaip išdėstyti telefono tinklai ir pagal kokią sistemą jie juos atpažysta? penkis kartus iš eilės išklausytiilgiausią litaniją dėstoma subaisiais užsikirtinėjimaisir netaisiklinga gramatika (aš pati ne per geriausiai valdau kalbą, bet nesiraunų telefonuaiškinti klientams nesamonių, o jei pradėsiu - tekeikia jie mane kaip ir aš tuos lopus. enter). Ji norėjo mano accounto numerio buldoge. Aš jai aiškinau, kad mes turime customer reference numberius, bet net kelis kartus pakartojus tai jai nedaėjo. Manageriui daėjoiš trečio karto. Pirmus du kartus man atrodo jistiesiog nesiklausė ką jam sakau :)) žožiu - nuo augusto 15 d. pereinu į BT globa (telefono linija) ir iškausi naujo interneto provaidzerio... Aišku, turėsiu ilgą laiką nemalonumų su Buldogu, tačiau tačiau.... jie iki šiol man dar neatsakė, kokiu būdu ir dėl kokios priežasties man buvo atskaičiuoti 38 svarai. Taip išeina, kad vieną menesį aš mokėjau už interneto paslaugas dvigubai. Va tik niekas nežino kodėl. Ir kokią teisę jei turėjo tuos pibnigus be mano žinios pasiimti...
Vat.

Komentarų nėra: