penktadienis, rugpjūčio 18, 2006

čia apie vakar...

turiu keleta nuotraukyčių :) man tuoj gali padingti internetas tai nžn - tariausi tarsi su kaimynais pries porą savaičių gal kad prijungs mane prie savo tinklo... na kol kas aš čia.. kol kas t.y. - aš dar dainuosiu :))
paskutinės naujienos.. šviežutėlės - provaideris vietoj mano linojos atjungė Deborah... :))) dabar kaimynai be iterneto ir negali pasijungti manęs :))) bet Londone tai nestebina ...
aš norėjau parodyti vakar dienos mano pagalbininką... susipažinkite - tai Party :)
beagle - taip vadinasi ši veislė.. vakar keturias valandas su viršum man dirbant šis sutvėrimas maišėsi man po kojom, kaišiojo visur savo nasi ir begiojo nuo manęs po visą 4 . namą isikandęs kažkokią šiukšlę, kurią aš norėjau atimti kad neprisiėstu brudo ;))
labai draugiškas ir mielas sutvėrimas - labai džiaugiausi kad jis buvo nes namas kuriame dirbau labai fainas bet jaukiu ji pavadinti sunku... netikiu kad jis neturi keletos vaiduoklių.. na bent vieną tai butinai turėtų prilaikyti :)
Ten nufotkinau valgomaji kambarį, kuriame siautėja Part kai nėra šeimininkų.. kai esu aš - šunėkas siautėja po visą namą... bet man labai smagu kai jis šalia :)


Komentarų nėra: