pirmadienis, rugpjūčio 21, 2006

kur tik jūsų nėra...

šiandien turėjo atgriūti Kieša iš Scotijos :) Jis mano bičiulis gan senokai - jau kokie trys metai kaip pažystami. Dabar baigė ganyti kiaules Škotijos kaime kažkokiam ir grįžta namo. Pabaigs mokslus (jaučiu vėl ką nors susigalvos) ir taps žmogumi xixixi:))) planavome pasedėti kur nors bare - jis dar turėjo su kažkokiais savo draugais susitikti, tačiau kažkodėl nepaskambino. Sakyčiau - hmmm.. bet jei atvirai tai nenuliūdau kažkodėl... Irgi nžn kodėl - gal tiesiog šiaip dažnai pradėjau liūdėti :) šiaip sau :) Labai laukiu rugsėjo - tikiuosi pradėsiu mokintis ir labai labai to noriu :) turiu kažkokią manija mokintis - noriu pasimokinti o gal net išmokti tiek daug visokių dalykų... :) Juk neliksiu namų tvarkytoja visą gyvenimą (šiaip turiu keletą kitų idėjų :))P)
Ištikro tai šiandien mane apsoliučiai viskas užkniso :) gal tik Linutė, su kuria papliurptelėjom vakare ir dar vienas vaikis visai mielai nuteikė ... skaičiuokime pliusus - dar buvo labai juokinga žiūrėti multus su Masiania, klausausi nuostabios muzikos kurios prikimštas mano laptopas, turiu labai skanaus alaus ir gal net parūkysiu nors nenoriu :) dabar pagalvojau kaip tai turėtų atrodyti desperatiškai... taip yra turbūt todėl kad pamiršau išgerti vitaminus šiandien :))

kartais pati sau primenu tą pingviną, kuris bandė išperėti akmenį...
:)
iš tikro tai paskaičiavau kur tik nėra draugų ir pažystamų - na Škotijoje tai nėra turbūt jau, bet liko Airija, puse JAV, UK žinoma, Barselona, Torontas ir Kvebekas, Kiolnas ir kažkas dar į Berlyną nusibeldė, nors visų toliausiai žinoma Wellingtonas :)
O aš norėčiau visų labiausiai įsidarbinti į kokią ekspediciją Amazonės džiunglėse. Labai norėčiau atradinėti džiunglėse pasislėpusius senųjų kultūrų miestus... :)
einu bent pažaisiu :))))

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aloxa pamirsai kad pazystamu turi ir lietuvoj :D irgi jau kaip ir uzsienis. o del mokslu tai as uz tai akd butu pradedama mokintis ne iskart po vidurines o po poros metu nes tada zmogus supranta ko jis nori ir kas jam patinka o kai istoja po vidurines neapsiplunksnave visciukai ir vargsta po to kokioj nors evangeliskojoje teologijoje nors jis i baznycia ne karto nebuvo nuejes, na bet cia tik mano nuomone :]

welwet rašė...

juozuk :) žinok aš dabar tik anglų kalbą mokinsiuos nes noriu ją mokėti taip kaip tikri anglai :)) o univero sulus aš esu du kartus patrynus... ir netik univero ;)) aš juk manjakė ką nors išmokti ;))