pirmadienis, rugpjūčio 07, 2006

labas pirmadienis :)P

pasidariau puikų lunch - cepelininių kukulių su pakepintais svogunėliais... visdėlto tiesa... geras laistas džiugina sielą :)) žinoma tik tikrai geras jei suprantate ką tai reiškia :)

Šiandien lyja ir greitai eisiu truputį padirbėti. Pirmadienis pas mane toks light., tarsi savaitgalis būtų buvęs tusofnas. Iš principo niekur neinu jau mėnuo. Nuoširdžiai nenoriu bendrauti su savo londoniškiais pažystamais. Tikiuosiu kad niekada nebenorėsiu... Gaila nežinau ko noriu... bet žinoti ko nenori man visada atrodoprašmatnu net. O norams galimybės lieka kuo plačiausios...
beje, su Deborah kažkodėl bendravimas nutrūko taip pat. Po jos kliedesių apie puikų naują darbą šauniame kolektyve. Aš matau ją retai, bet kai nereikia ryte į darbą - girdžiu kaip ji atsikelia... apie 11val. ir verdasi koridoriaus mikrobangėje kavą. Praeitą savaitę, besiaudama koridoriuje batus, pamačiau kad jos durys pravertos ir garsiai šūktelėjau 'hi, debie'. Atsakymas buvo stipriai užtrenktos durys. Ar man derėtų verkti dėl to?
šiaip šliurinėju po namus kaip žiežula žaiburiuodama :)) Visą savaitgalį padla rumunas trinasi virtuvėje. Taip įkyrėjo, kad šeštadienį pasakiau jam lietuviškai - ar nebaigsi tu man maišytis po kojom bliat?

Ah pas mane name rumunu jau 4tas... Valentinas dar pakenčiamas ir galiu su juo bendrauti :) kiti kaip taisyklė - visiški lopai ir nesąmonės. Pats nesąmoningiausias - Vasilis.. pats vyriausias. Jis nuo pat mano pasirodymo įntensyviai bandė prisikadrinti. Negaliu jo pakęsti. Mergos anksčiau net žvengdavo (anksčiau gyveno dar dvi mano pažystamos lietuvės čia) - kad jis tiesiog sekioja virtuvėje man iš paskos ... kur aš ten ir jis vyniojasi. deja taip tęsiasi jau du metai. Nors rudeni bus du metai kai aš su juo išvis net nesisveikinu. Todėl kad aš blogai išauklėta :P
Justify Full

Komentarų nėra: