sekmadienis, rugpjūčio 27, 2006

pamiršuoklė aš

o štikro tai norėjau pasigirti, kad vakar iškokau baisų keiksmažodį hebrew kalba (hebrajų) :)) pasirodo mano kaimynka Deborah maža to, kad ji amerikietė, ji dar ir žydė :) aš ją vakar vaišinau pseudo cepelinais - gavosi visai skanus patiekalas - kaimynai jį labai teigiamai įvertino, truputį primenantis lietuviškus cepelinus (cepe-linus :)))). Deborah išklausinėjo kaip jie gaminami iš tikro - beje, esu labai dėkinga tai lietuvių firmai, kuri gamina sausą cepelinų tešlos mišinį sausą; labai greitai galima pasigamintilabai neblogą tešlą cepialinams - man ji tikrai skani (mano mamos neprivesrstum net paragauti tokių cepelinų :)) ji net bulves tarkuodavo rankomis nes su bulviatarke jei neskanu). Įdarą staigiai suimprovizavau iš mozarella sūrio. visdelto jis tik atrodo kaip varškę.... bet skonis visai neblogas gavosi. gaila neturėjau grietinės :) va taip besivaišindamos ir prisiplepejom. deborah papasakojo apie savo dėde, kuris būdamas tikras jew turėjo ir tikra tai genčiai derančią didelę pakumpusę nosį (ji sakė, kad Europoje ir Amerioje gyvenantys žydai tą atributą dažnai praranda, tiksliau jo formą - pernelyg daug kitų tautų kraujo juose teka. Ir dar sakė, kad žydas tai ne nacija o tikėjimas. Jos sesuo - masonė, vadinasi ne žydė, o ji - žydė). Tai vat...atvažiuoja tas tikras žydas į Tokijų, ir kaip dera apsilanko sinagogoje. Po pamaldų, rabinas išlydi išeinančius stovėdamas prie durų o šie eidami pro šalį paspaudžia jam letenėlę ir padėkoja už dvasinį peną. Kai priėjo dėdė rabinas pasižiūrėjo į jį ir sako: labai miela kad apsilankėte, jus jug ne žydas? Kaip tai ne žydas!!! Nustebo dėdė, atrodantis kaip tikras klasikinis žydų tautos atstovas. Tačiau apsidairęs pamatė, kad VISI aplinkui atrodo kaip japonai... :)) Tikras japonų žydas atrodo kaip japonas :))
Ir dar ji išmokino mane labai baisų keiksmažodį - tie kas jaunesni nei 18 metų arba labai dorovingi ir antikeiksmažodiški - prašome nusisukti....


šponk :) tai reiškai kai čia pasakius nu labai nešvarų tarpkojį (keik supratau tai moters :)) vakar aš jį net pavartojau keletą kartų irdeborah sakė labai tinkamose vietose, nes kalbėjome apie tą nenormalų pakistanietį, kuris neseniai rovėsi į mūsų namą ir nusinešę sodo durų raktą. Jis vėl atsikraustys į mūsų namą gyventi - tad Deborah siūlo susirati kitą būstą. Aš meilai.. bet bijau kad turėsiu daug bendrauti su ja o man tie pliurpimai nesibaigiantys varo vėžį :))
Tas veikėjas bus priimtas vėl nežiūrint to, kad jis pavogė Deborah mobilką išjos kambario ir šiaip ten kažko dar knisosi ir bandė įsispriegti pas ją į lovą (proto bokštas miega neužsirakinusi), buvo prisijungęs prie mano telefono linijos ir dar visokių nesamonių prikrėto, dėl to - kad jis gimė Londone ir dabar tą proga kad jis nesusiranda darbo, valstybė apmoka jo buto rentos mokesti višs £800 per menesį, tik pinigus perveda ne jam o savininkui... na toliau turėtų būti viskas aišku, nes mano namo ouneris - taip pat pakistanietis...






Komentarų nėra: