sekmadienis, rugpjūčio 27, 2006

košmariškas košmaras

prieš dvi naktis jį mačiau tik labai tingėjau aprašinėti :) šį rytą jau parašiau mailą Irmai į Torontą su pasiulymu susimytinti link Kalėdų Lietuvoje :) būtų nuostabu. Ir tuo pačiu įsibėgėjimu parašysiu apie košmarą taip pat. Labai retai jie man pasirodo todėl verti to, kad būtų užfiksuoti. Juolabiau kad aš miegodama prisiverčiau atsibusti - kažkodėl beveik visada moku pabėgti nuo blogų sapnų. Atsibundu sąmonigai - ir tą košmaro suvokimą miegant labai gerai įsidėmėjau.
Sapnuoju kad miegu, ir kažkas mane pradeda slėgti. Tame dvigubame miege kažkas mane užgulęs bando perkasti miego arteriją man... Beveik negaliu pajudėti, tačiau suprantu kad tai Saulius. Supratusi kad kitaip nepavyks išsigelbėti - pagalvojau košmaras... atsibusk!! ir atsibudau. Saulius tai toks mano senas priešas :) negaliu jo pavadinti draugu, nors buvome pažystami keletą metų prieš man atvažiuojant į Londoną. Atvažiavau čia irgi per jį ir per jį apturėjau daug nepergeriausių situacijų. Labai gerai pamenu, kad buvo momentas, kai didžiausias mano noras buvo išmalti jam snukį. Negalvokite, jokio sekso ir jokio romano - bent jau iš mano pusės :) aš išrankus sutvėrimas. Mano noras vožtelėti jam praėjo po to, kai jis pageręs nusivožė eskalatoriaus laipteliu metro ir porą menesių vaikščiojo su apdraskyta fizionomija. Atrodė tarsi pasidarbavo kažkas aštriais nagučiais - metaliniai eskalatoriaus laipteliai padarė tai kur kas įspudingiau nei aš bučiau ...
dar vienas linksmas faktas - neseniai sužinojau, kad patekau į vieno garsaus Lietuvos "plunksnos meistro" knygą. Labai juokiausi, įdomu ką jis ten prirašė....

Komentarų nėra: