trečiadienis, rugpjūčio 09, 2006

vakaras su mietu arbata

..visd4lto a6 j5 5vald=iau :) visdėlto aš jį įvaldžiau!!! :))) beje - ne iš pirmo karto... vieną teko gr`žinti. Dabar saugosiu laptopą labiau.. jis tioks trapus sutvėrimas.. Dabar geriu mietū arbatą, skaitau iš seno kompo fantastinį apsakymą ir klausau iš laptopo Frou Frou.. Norisi šokti :)
Ryt į darbą, Penktadienį taip pat. paskui nieko neveiklos savaitgalis. Ir vėl tarsi viskas iš pradžių...
Nieko panašaus jei galvojate kad tai rutina. Tai statybos. :) Iš tikro nežinau nei kaip ryt nei kaip penktadienį bus :) o savaitgalis gal išvis niekada neateis..
Mano sesė susirgo aguonu manija kaip ir aš.. tik aš atrodo jai nepasakojau :)) Labai keistas dalykas, kaip ji sužino apie kai kurias mano mintis pati nenujausdama to.. :) kažkada buvau susigalvojus, kad jei turėčiau dukrą - pavadinčiau ja Lyja. O sesuo savo antrajai davė vardą Lea.. Skamba beveik taip pat - net įsižiojau sužinojusi :) Va dabar ji pradėjo namie ant sienos aguonas piešti :) o virš mano lovos jau seniai jų pievelė...

Komentarų nėra: