penktadienis, rugsėjo 15, 2006

dilema

:) šią savaitę pirmą kartą gyvenime negalėjau u-mikti nes buvau nuliūdusi, supykusi ir visokia nelaiminga :) visada miegu puikiai todėl tai mane labai stebino. Lygiai taip pat kaip ir faktas, kad labai lengvai atleidau visatai... :) dabar pabaigiau žiūrėti siaubiaką, kurį žiūrėjau kaip tik tą vakarą.. keistas filmas bet iš esmės turi tą tiesos grūdelį :) kurį galima pasirinkti jei gali pakelti arba likti sy savo tiesa kuri gal net sunkesnė... Filme rodė merginą, kuri ištekėjo už keistuolio atsiskyrėlio ir gyveno su juo kažkur kalnų miške. Vyras ją visą laiką 'treniravo' - aiškino kad ji labai silnadūšė ir negalėtų apsiginti nuo užpuolliko. vertė ją gintis, net tyčiojosi jei ji neišdrysdavo pasipriešinti stipriai. Kai ji pasakė, kad išeina iš jo - jis ją išprievartavo 'kaip kekšę' - taip jis pasakė. Ir tada jinai ji nudobė... (kaip šunį - pasakiau aš). iš tikro jis pats visą laiką ją ugdė gintis. Ir ji galų gale apsigynė... Nuolankūs visada pralaimi, pasakė prieš mirtį nudėtas kaip šuo vyras. Kažkada mane mokė (gan nesėkmingai man atrodo), kad nuolankumas - pati didžiausia dorybė. ne nusižeminimas kaip dažnai sutapatinama, o nuolankumas. Aš kovinė... aš moku priešintis, galiu kovoti, esu drąsi ir įžuli kaip reta ir galiu būti visisškai be gailesčio. Iš tikro nesu pasigailėjusi, dėl to ką esu padariusi beveik nei karto.. šiaip lengvas apmaudas nebent būna dėl savo poelgio arba pradedu iš savęs šaipytis ;) Yra tekę apgailestauti gan skausmingai dėl to ko nepadariau.. ar tiesiog nesuspėjau padaryti... Bet neikada nesigailiu ką padarius :) ir visada pasigailiu jei ko nors pasigailiu... tai vadinasi nudėtas kaip šuo vyras teisus? jei pasigailėsi kažko paskui teks savęs gailėtis? o man taip atkakliai norėtūsi, kad mes ne kovotume o mylėtume vieni kitus... pasaulyje nebus perdaug gerumo tai tikrai, tad kad ir kokiais gerais būsime - to nebus per daug... čia jau prasideda kristaus sindromas turtūt ;) bet tam herojui trūko įžulumo ...
visdėlto geriausia iš visko kas yra buvo ir bus sugalvota tai trikonfiguracija - nekovok. nesigink. nepasiduok.
om

Komentarų nėra: