šeštadienis, rugsėjo 16, 2006

laukiant kol numirsiu

keistą sapną sapnavau... košmaras tai turėtų būti bet nežinau iš tikro :) už kažkokias nuodėmes mane nuteisė mirti. kažkoks vaikinas labai pergyveno, kažkas bandė gelbėti - nepamenu detalių. pamenu tik jausmą, kai ruošiesi mirti, labai tam abejingus tarnautojus, kurie neveikiant vienai sistemai (mane turėjo nužudyti dujomis kažkokioke kamarelėje per šlangelę) skubiai imasi ruošti kitą... ir pofik kad aš truputį viliuosi kad išliksiu :) sapnavau kad mano mama su sese turi katinuką - nuostabų truputį pukuota baltai-pilkai rainuota sutvėrimą, kuris liūdėjo dėl manęs labiau už mano šeimą :) o mama sakė kad jie neturi jokių katinukų nes ji nenori jų turėti o kad jis antra diena namuose gyvena tai nesiskaito... (ji mėgo neigti akivaizdžius dalykus ne tik mano sapnuose). visdėlto mane pažadino taip ir neparagavus dujų :) išgelbėjo (ačiu tomai, kelintą kartą gelbsti mane? :)))

vakar sužinojau, kad mėgstamiausias mano klientas - Phill'as irgi scorpas :) turbūt nėra kito ženklo, kuris taip majekiškai džiaugtusi sutikęs gentainius :) kartais kai aš tvarkausi ten, Phill'as įrašinėja muzoną. Ateina jo draugė (ji niuzelandietė, labai miela ir artistiška pamaiva gerąja prasme) dainininkė su kuria kartais pliurptelim truputį ;)) vakar sužinojau, kad ji turi tris vaikučius, du mažiausi dar tik dviejų metukų dvyniai ir, o siaubia - skorpionai :) pasakiau kad aš irgi skorpas ir kad nėra lengva turėti vaiką scorpiuką o du tai išvis :)) ji pradėjo juoktis ir sako: žinau žinau, va dar vienas baisus sutvėrimas skorpionas ir parodo į Phill'ą, kuris išgirdęs mūsų šneką atbėgo iš studijos klausdamas, na kas čia dar skorpionas? iš tikro labai žaviuosi tuo žmogum - nežinau labai tikeliai, bet man atrodo jis asmatikas ir dažnau užserga gan rimtai. Phillas firmos direktorius ir kartais kai serga dirba namie. Tik man jis visada tokiais atvejais atrodo kaip berniukas pabėgęs iš pamokų :) nes kiekvieną minutę vis taikosi nuslysti į studiją ir pabarškinti gitarą :) vakar radau pas ji ženkliuką "not a vampire" - pasidarė labai juokinga, nes jis dažnai vaikšto paraudusiomis akimis, ypač kai serga - tikras vampyriukas :))


Komentarų nėra: