penktadienis, rugsėjo 29, 2006

living in a dreams



ar žinote kas yra meilė? tai kai tau susmeigia kardą širdį, o tu pasakai: aš džiaugiuosi, kad mes susitikome...

katik pažiūrėjau Shinobi - tai tokia japoniška fantasy :) labai keista, bet tai kas sukurta japonų man dažniausiai besalygiškai gražu. Tai kas tikrai japoniška o ne sužaista ... Šiandoen laikiau rankose samurajaus kardą - per filmą specialiai stebėjau, ar tokie pat:) taip aš buvau teisi - samurajaus kardas nepuošiamas aukso imitacijomis.. kam tas piguus blizgeliukas nebent jei nori kad šarkos nuneštu :) neatrodė jis labai aštrus, tačiau sugebėjau isibrėžti sau į ranką :) net kraujas ištryško :) visdėlto kardas labai gražus... tačiau nuo pagundos tokį įsigyti susilaikysiu kol nepasieksiu bent niekingo jo valdymo lygio :) kardai iš tikro vienintėlis ginklas, nuoširdžiai mane žavintis :) grįždama namo aš įsivaizdavau kad esu samurajus ir toks kardas tik be paauksinimų man už nugaros :) taip eiti yra kur kas linksmiau :) todėl linksmai nuėjau ir nusipirkau lempą ;)) man šią savaitę vienas vargas su lempeękom - todėl įsigijau ant žemės pastatomą LAMPĄ-TORŠERĄ ;)) dar paskui padorę stalinę lempą ir kompiuteriui stalą įsigysiu nes jau jį tai nusižiūrėjau idealų :)
tai vat... nusprendžiau kad kartu su anglu kalbą mokinsiuos japonų :) nu kadanors :) ryt paskaitos... o paskui susitariau su Viktorija po meistą pasibastyti nes ji susiruošė fotkinti pasaulio bambą :) (spėkite tai aš ar londonas?)

2 komentarai:

Linas J rašė...

Gražūs bateliai.
Iš kur kardą gavai?
Kol ženysies užgis.

O šiaip kardus puošia kartais... nes kiek suprantu kardui nelabai svarbu kokia ta rankena ir kokie papuošimai, svarbu ašmenys būtų cool. Vat muziejuj vieną tokį kardą mačiau, kuris priklausė japonų karininkui antro pasaulinio karo metu... Tai geležtė nukalta tūkstantis septyni šimtai kažkuriais metais, o apie blizgučius nė nerašė nieko.

welwet rašė...

bro :)P jau beveik užgijo ar jau reike ženytis greitai? batelius pagyrė net pankai camdene vakar :) o kardas juk ne mano.. kliento vieno pas kurį dirbu :) gali man tokį pat suveikti tik aš nesijaučiu verta jo kol kas :) beto man nereikia su pablizginimais, aš labiau norėčiau tikro tikro... bet tik tada kai pradėsiu vėl treniruotis aikido :)