pirmadienis, spalio 02, 2006

pankai nemiršta - jų tik toks kvapas...



savaitgalis buvo labai atsipalaidaviškas - visko gražiai ir saikingai - alkoholio ir žolės, smagi kompanija (nors porą kolegų tai norėjosi priploti ir mane dabar truputi nervas ima kad aš buvai mažai pakanti su jais, bet negaliu pakęsti kai vyrai elgiasi moteriškai). Tai štai... susitikau su Vika, kuri atvažiavo į Londono madų savaitę, dar prisijungė Liena su Saša ir Ženia ir dar atvažiavo mano bičiuliai Rimvis su Vilija (kodėl man vėl norisi ją Milda pavadinti...) Ak dar buvau sutikus Karlą ir Varveklį :))paskui nuo Karlo bėgau apsimetusi kad esu žiauriai apsinešusi nuo žolės - nenorėjau eit gerti o kaip pankui paaiškinti kad nenori alaus? Varveklis papasakojo linksmą istoriją kaip jis pateko į policiją nes apsisiojo policininką :) siužetas gan paprastas: Varveklis sisiojo ant tilto, kažkas jam plekštelėjo per petį ir jis su visu sisiojimo padargu kaip stovėjo taip ir atsisuko.. :))) plekšnojo per petį policininkas kuris už išniekintą uniforminę kelnę nuvežė Lietuvos pankų tėvą į policiją. Policijoje Varveklis bandė sukelti riaušes ir užtai pateko į durnyną. Na jis kaip doras pankas jau seniai apsirūpinęs "baltu bilietu" :) dabar jam kas savaitęvalstybė moka po £ 70 - turbūt kad nebesisiotu ant policininkų...

Šiaip Karlas truputį pabėdavojo kad juos apgavo Lietuvos Ryto žurnalistas... bare pastatė alaus ir slaptai įrašinėjo ką kalbą o paskui parašė eilinę LR sensaciją. Šaiip didelis padla tas žiūrkėnas Vytas, kuris tupi Londone ir rašinėja į LR. Mano pažystamus squaterius jis irgi apgavo - pažadėjęs nerašyti pavardžių ir nedėti nuotraukė, kuriose galima atpažinti. Deja... Manęs nespebina kodėl žurnalistas - vina pavojingiausių profesijų. Mažai kitų profesijų žmonių taip baisai apgaudinėja ir išnaudoja kitus... :) tikkrai nesistebiu, kodėl jų daug kas nemėgsta (kam teko susidurti) o kiti žavisi prisižiūrėją Holivudo filmų. Juk viena iš pačių nešvariausių profesijų iš tikro... Atsakau už savo žodžius jeika :)

vakare Liena su Saša (jie pora) atėjo pas amne ir žiūrėjome Masania :) butu buvę labai smagu jei Saša nebtų amn siaubingai įkyriai įroodinėjęs nesąmonių :) taip įkyriai kad sustabdyti jį buvo įmanoma tik įrodžius kad jis klysta. Na kiek galima įrodinėti? dėl to buvau gan grubi su juo ir man tai buvo siaubingai nemalonu iki šiol... pats kaltas ... o aš - blogietė :P

Dar sugalvojome visai neblogą vakarėlį surengti - tik klausimas ar dėdė Vilmis įsileis į patalpas :) o pas kui dar visokiu minčių ir planų.. ir išvis :)P

Komentarų nėra: