šeštadienis, rugsėjo 02, 2006

:)P

na kagi kagi kagi :) išlaikiau testą į anglų kalbos kursą koledže ir buvau įvertinta 3čiu leveliu. Manau kad tai puiku :) mokinsiuos štadieniais koledže ir daug namie. Kitomis dienomis negalėčiau - dirbti reikia blin. Kad jūs bent įsivaizduotumėte kaip aš džiaugiuosi. Iš tikro džiaugiuosi dvigubai, nes viena sinternetinis bičiulis, kuris gyvena UK bet ne Londone pasiūlė gerą nuotykį :) na jis turėtų prasidėti dar negreitai ir aš nežinau ar ilgai ištversiu neatskleidus ką sumastėme. Bijau kad neilgai :)) ne tai ne banko apiplėšimas (gaila). ne ne nieko bendro su seksu ir narkotikais :))

Pasižiūrėjau siaubiaką apie manjekus žudikus kelyje. Kaip gerai kad aš laiku susiprotėjusi mečiau tranzuoti... Galiu pasimaivyti tik, kad nekalbant apie Lietuvą, esu gryžus tranzu iš Maskvos, nusibasčiusi iki Liublianos, keletą kartų skersai pravažiavau visą Lenkiją (kokius keturis), porą kartų Vengriją ir Slovakijoje teko pabuvoti ko gero ketvertą kartelių taip pat. labiausiai nepatiko Kroatijoje - labai nemieli ir negražūs žmonės man ten pasirodė. O vengrai, nors atrodė visiškas čigoninas, iki šiol prisimenami kaip nusotabūs, tikrai draugiški ir svetingi žmonės. Beje, keik teko būti lenkijoje - tą patį pasakyčiau ir apie lenkus ;) nors būnant londone man jie nevisada patinka. Kartais darosi pikta - kodėl lietuviai negali būti tokie? Lenkai labai draugiški tarpusavyje, beto kaip biznesmenai nėr ką lyginti su tautiečiais.. dėl to ir pikta. :)

kažką dar norėjau parašyti bet pamiršau... gal pameluot?
:)

Komentarų nėra: