sekmadienis, rugsėjo 10, 2006

pagirios

na vat blin... atsigavau :Z vakar truputi pasėdėjom parke su kompanija... paskui dar bare kažkokiame :) buvo labai smagu tačiau na kam man reikėjo rukyt? vyno irgi galėjau mažiau gerti. O rukyti man jau visai nebūtina tik kažkos 'mokyklinis'durnumas apima :) tarsi jei neparukyčiau tai nebutu smagu :) o paskui mirštu kaip šiandien iki 5 val. Ir neprisigėriau juk vakar :) ošiandien lavonėlis visą dieną - kokia nesąmonė... Aš dabar kaip koks anoniminis alkoholikas :) parašiau viešai ir man truoutį gėda už savo silpnavališkumą ir kvailumą :) Va tik kai lietuvoje busiu tai vistiek prisigersiu su Lince :)) nes man patinka prisigerti su ja - įpatingai jei mes susitinkame netyčia ir rytojui visokiu darbu turime :) tada negaila kai rytte gyvenimas rodo špyga ir spardo vienišą smegenų lastelę skaudžiai, nebaisu gazdinti unitazą ir kitos postalkogolinės nesąmonės nebaisios :)
kai atsigauni - gyvenimas visai gražus net kai pamatai veidrodį...
:))P


Komentarų nėra: