antradienis, rugsėjo 19, 2006

pirmadienis neteisinga diena....

vakar buvo bjauri diena... nuvaziavau iš pat ryto dirti į pasaulio kraštą - 1,5 val vaziuoti mažiasiai (puse kelio su metro) ir tada pastebėjau kad palikau namie raktus... teko grįžti pasiimti o paskui vėl važiuoti atgal. Taip vietoj 9 val. darb1 prad4jau 13 val.... taip viskas ir nusitese i vakarą.. ir šiaip vakaras buvo dar liudnesnis. Jei aš bučiau protinga boba, prisiminčiau pamokas ir puikų įsitikinimą, kad viskas visada keičiasi tik į gerą. O liūdna dėl to kad ne taip kaip norėčiau... O ką aš žinau? žinau tik kad tikrai į gerą... aš juk sėkmės vaikas ;)

Šiąnakt sapnavau savo busimą vaiką - sūnelį kokių 2 metų :) ir paskui su jo tėčiu kalbėjausi apie vaikus sapne, tipo kaip mes jų norime :)) beje, sapnų sūnelis pakakojo labai didelį kakutį, kaip geras vyras. Jaučiu bus sunkiai auklėjamas vaikas. Toks kaip aš.

Kažką dar norėjau parašyti bet pamiršau :) gal kad vakar žiūrėjau labai neidomų, nuobodų siaubo filmą o užvakar siaubo filmas buvo juokingas labai ir šmaikštus o aktorė neįtikėtinai graži?
ak taip.. prisiminiau :) mano mielas biciulis bro1 neseniai gir4si , koks puikus australijos mob. telefonų targavotojų aptarnavimas: pardavėja pasisiūlė padėti aktyvizuoti naują sim kortelę ir paskambinusi provaidziarams sumelavo jo adresa, nes jis neprisimine. Ir mirktelėjo. :))
Londono BT servisas: pries mėnesį sugrįžau atgal į telekomo globą, nes buldogas - pribaigė mano kantrybę galutinai. Tad kadangi aš retai skambineju stacionariu telefonu, man skambina tik sesuo ir nepažystamas numeris kurio nerodo ir skambintojas tyli (na dar reklameriai ir ziopleliai negerai surinkę numerį), tai aš nepastebėjau, kad man niekas neskambina. Kol negavauu iš sesers paniško emailo - kas nutiko kur dingai trampampam.. (na parašyti emailą reikėjo mėnesio, nors internetas namie yra )... pasirodo - no incomming calls :) paskambinau š BT, penktadienį, patikrino - kažkas netaip sujungta. Man perskambino į mobilų ir atsiprašė, kad turės apmokęstinti vienu svaru už tai...
Vakar į mobilų paskambina mano sesuo ir pradeda krykštauti 0 va aš prisiskambinau galų galia :)) stop - sakau, tu man į mobilų prisiskambinai (labai didelis skambučio kainos skirtumas. LABAI), Ne, ji pasirodo skambina man į namų telefono liniją.... :) mielas britų telekomas nemokamai persiuntinėja landline skambučius man į mobilų. Galima skambinti iš stacionaraus stacioraaus kainomis o as atsilipeinėsiu kur nors už manų ribos mobilių... va čia tai servisas Lineli :)P

Komentarų nėra: