penktadienis, rugsėjo 22, 2006

tęsiu pokalbį su savim

aš čia juk su savim bendrauju... :) prigalvoju visokių dalykų kuriuos norėčiau užsirašyti ir kai pradedu - viską pamirštu ir rašau kas ant seilės tyška ;) dabar, po karštos vonios, įsipliau gražią taurę vyno ir truputį parašinėsiu kol neprasidėjo filmas. Jis prasidės tada kai aš jį įjungsiu :)) pradėsime nuo to kad viskas puiku :) mielas internetinis bičiulis pranza pasiteiravo, ar negalėčiau priglobti jo draugą, kuris atskrenda į Londoną nepasidomėjęs, ar nepasikeitę jo draugų telefonai. Telefonų numeriai aišku pasikeitę ir jis kaip ir neturi kur prisiglausti. Klausimas ar negalima pas mane apsistoti (bjauriausias variantas - ar galiu aš pas tave atvažiuoti :/) man skamba maždaug tolygiai : ar galėčiau tave padulkinti be įsipareigojimo? ir tiesą pasakius dažniausiai bendravimas nutruksta kai pasakau kad negalima :) net su senu draugu, kurį pažystu maždaug 10 metų deja nebebendrauju. Kai pasakiau kad negaliu jam surasti darbo jei jis sedi Lietuvoje ir nekerta anglų kalbos, kad negalėsiu jo išlaikyti kol jis atsistos ant kojų (to gali ir neatsitikti) ir neturiu jam paskolinti pinigų. Iš tikro neturiu. Na nesvarbu. Pabandžiau pristrojinti tą vaikinaitį pas squterius.
Kol kas nelabai pavyko, tačiau yra kita, geroji tos pagalbos pusė - aš prisiruošiau paskambinti kai kuriems bičiuliams ir net sužinoti telefoną žmogaus, kuris labai nudžiugo mano skambučiu. Puiku :) truputi atsirefrešins pažintys :)

Ryt - šeštadienį einu į koledžą. Bus prirmasis užsiėmimas. truputį baugoka, bet labai pasiryžau mokintis ir dar karta mokintis.

Sudaučiau mėgstamiausia taurę, tokios vadinamos brendžio turėmis. Labai mėgstu tokią formą. Turbūt todėl sudaužiau, kad nusipirkau tą gražiąją, iš kurios dabar gurkšnoju vyną. arba ji iš pavydo sudužo...
kažkodėl noriu miego...

pernelyg gražiai sapnuoju turbūt :)P

2 komentarai:

kallnas rašė...

a taigi sukes laime nesa..gausi penketa pamokose:))

welwet rašė...

aš vis galvoju ko aš čia tokia laiminga....
:)P